خبرهای داغ:
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز بابیان اینکه اتوبوس‌های خریداری‌شده تأییدیه سازمان حفاظت محیط‌زیست را مبنی بر کاهش آلایندگی اخذ کرده است، گفت: به‌زودی 100 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شیراز اضافه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۱۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
ناصر شمس یکی از دلایل تأخیر در ورود اتوبوس‌های جدید را طی مراحل اخذ گواهینامه سازمان محیط‌زیست به دلیل فنّاوری جدید بکار گرفته‌شده در این اتوبوس‌ها طبق استاندارهای Euro4 عنوان کرد و افزود: پس از تحویل 100 دستگاه اتوبوس از مجموع 285 دستگاه، بلافاصله مراحل ترخیص قطعات اصلی، تست و تائید فنی جهت شماره‌گذاری و آگهی فراخوان عمومی جهت شناسایی پیمانکاران نیز انجام‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته علی‌رغم فشارهای اقتصادی و قطع کمک‌های دولتی به ناوگان اتوبوس‌رانی شهری، نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در دستور کار شهرداری شیراز قرار گرفته است، افزود: 185 دستگاه دیگر نیز ظرف چند ماه آینده پس از طی مراحل نهایی تولید، به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن تقدیر از شهردار شیراز و اعضای شورای شهر در راستای حمایت از تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز بودجه لازم جهت تقویت و نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی پیش‌بینی‌شده است که انشاءالله بر اساس برنامه انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها