خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر اینکه انحصار و محدود کردن هنر سبب رشد آن نمی‌شود، گفت: هنر باید مردمی باشد تا دچار آفت و آسیب نشود.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۷۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا منتظری ظهر امروز به همراه جمعی از اساتید شعر و هنر در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با اشاره به اینکه 250 هزار هنرمند در سطح کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: بسیج هنرمندان یکی از بزرگترین مجموعه‌های بسیج است که با بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو در راستای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه انحصار و محدود کردن هنر سبب رشد آن نمی‌شود، اضافه کرد: هنر باید مردمی باشد تا دچار آفت و آسیب نشود؛ سازمان بسیج هنرمندان تلاش می‌کند تا برای هنرمندان اردوهای زیارتی در قم برگزار کند و با این برنامه‌ها روحیه معنوی آنها را ارتقاء دهد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور خاطرنشان کرد: ارائه آثار مذهبی و قرآنی هنرمندان سراسر کشور در فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) و قرار دادن این آثار در معرض دید عموم مردم قوت قلبی برای هنرمندان است و برکات بسیاری برای زائرین و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد: حضور هنرمندان و ارائه آثار هنری در فضای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) می‌تواند به روحیه معنوی هنرمندان کمک کند و سبب رشد آن‌ها شود.
ارسال نظرات