مسابقات کیک بوکسینگ (AIKIA) قهرمانی دختران کشور در تهران برگزار شد و نمایندگان کردستان با کسب 8 مدال رنگارنگ خوش درخشیدند .
کد خبر: ۸۸۹۱۱۵۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رقابت های کیک بوکسینگ (AIKIA) قهرمانی دختران سراسر کشور با شرکت 21 استان در روز پنجشنبه 29 تیرماه آغاز شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر در روز جمعه 30 تیرماه به کار خود پایان داد .

 


این رقابت ها با حضور 243 فایتر از سراسر کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و شرکت کنندگان به مدت دو روز در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند .


کردستان با 10 فایتر در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست 8 مدال طلا، نقره و برنز را کسب کند .


در رده سنی نوجوانان اوزان، 38- کیلوگرم عسل رشیدنژاد، 46- کیلوگرم آرینا محمدزاده، 55- کیلوگرم میترا شهسواری و 55+ کیلوگرم نارین بهرام پور موفق به کسب نشان برنز شدند و در وزن 46- کیلوگرم همین رده ویدا میرزایی نشان نقره را به گردن آویخت.


در وزن 60- کیلوگرم رده سنی جوانان الناز رضازاده صاحب گردن آویز نقره شد و گلناز صانعی در وزن 65- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان توانست بر سکوی دوم بایستد و نشان نقره را از آن خود کرد و نگین قادرزاده در وزن 75+ کیلوگرم همین رده تنها نشان طلای تیم کردستان را بدست آورد.


گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی سیمین فرجی و با مربیگری فریبا امینی در این مسابقات حضور پیدا کرد .

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات