داود مرادیان در گفتگو با «بسیج»:

نقش کلیدی مرحوم کاسه ساز در ورود چهره های جدید به سینما/ هیچ نشریه تخصصی به سبک تهیه کنندگی ایشان نمی پردازد

مستندساز و کارگردان کشورمان گفت: خیلی ها تمایل ندارند اصلا راجع به سبک تهیه کنندگی ایشان حرفی بزنند. وی باعث شد یک ژانر و فضایی در سینما به وجود بیاید ولی در حق ایشان ظلم می شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۱۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
نقش کلیدی مرحوم کاسه ساز در ورود چهره های جدید به سینما/ هیچ نشریه تخصصی به سبک تهیه کنندگی ایشان نمی پردازدداود مرادیان مستندساز و کارگردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: من به شخصه با مرحوم حبیب الله کاسه ساز مراوداتی نداشتم ولی عملکرد او در ورود یک سری از چهره ها به سینما قابل تامل بود.

وی افزود: وی انسان جوان گرایی بود و اعتمادی که ایشان به آقای ده نمکی کرد یکی از نمونه های خوبی است که می توان مثال زد و باعث شد یک ژانر و فضایی در سینما به وجود بیاید ولی در حق ایشان ظلم می شود.

مستندساز و کارگردان کشورمان بیان داشت: تاثیر مرحوم حبیب الله کاسه ساز در سینما از نظر تهیه کنندگی کم از بازیگری بازیگر خوب و مرحوم کشورمان مثل خسرو شکیبایی نیست ولی هیچ نشریه تخصصی سینما به او نمی پردازد چرا که در جبهه انقلاب کار کرد.

مرادیان ادامه داد: ما در جبهه انقلاب رسانه تخصصی سینما نداریم رسانه های ما عمدتا عمومی و سیاسی است و ایشان آدمی نبود که جهت گیری های سیاسی آتشین و آنچنانی داشته باشد و یا تظاهر به چیزی کند و عمل ایشان عمل انقلابی بود و فیلم های خوبی می ساخت.

وی با انتقاد از اینکه خیلی ها تمایل ندارند اصلا راجع به سبک تهیه کنندگی ایشان حرفی بزنند تصریح کرد: مرحوم کاسه ساز انقلابی ای بود که ادعا نداشت دنبال نان خوردن نبود و نگاه فرهنگی داشت. ورودش به مسائل سیاسی و کاندیداتوری برای مجلس همه به خاطر نگاه فرهنگی و انقلابی وی بود. هیچ وقت آن طرف آبی ها برای کاسه ساز تیتر نمی زنند ولی اینکه ما هم تیتر نمی زنیم خیلی عجیب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار