به همت باشگاه مستند گلستان برگزار می شود؛

جلسه نقد و بررسی فیلم «خونه» در فرهنگسرای گلستان

جلسه نقد و بررسی فیلم «خونه» از آثار ارائه شده در هفتمین دوره جشنواره حقیقت به همت باشگاه مستند گلستان با حضور منتقدین و علاقه‌مندان در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۳۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی‌مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، باشگاه مستند گلستان مأمن امنی است براي توجه و اهتمام بيشتر مردم و علاقمندان به حوزه هنر هفتم تا سعی شود ضمن بالا بردن سطح نگاه جامعه به حوزه فيلم و نقد، بستري مناسب براي بروز تفكرات جديد و خلاق جوان در جهت شناسايي و معرفي استعدادهاي بكر در اين هنر فراهم شود.
باشگاه مستند گلستان پاتوقی است تا تمام علاقه مندان به حوزه مستند، فيلم و فيلم سازي بتوانند علائق، نيازها و تجربه هاي خود را مطرح کنند و با مرور نقد آثار فاخر عرصه فیلم و مستند بتوانند حرفه ای تر وارد این عرصه شوند. در باشگاه مستند گلستان قرار است تمام زير مجموعه هاي فيلم و سينما از جمله فيلم هاي بلند سينمايي، كوتاه داستاني، كوتاه و بلند مستند و سينماي روز كشور با حضور صاحبان اثر، منتقدان برجسته، مهمانان ویژه و حتی جامعه شناسان و روانشناسان بررسی شود.
در دومین قرار باشگاه مستند گلستان سه شنبه 3 مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ جلسه نقد و بررسی فیلم «خونه» را با حضور کارگردان این اثر خدایار قاقانی، مهمان ویژه محمدرضا اصلانی و با حضور مجری و  منتقد محمدرضا لطفی و مردم علاقه‌مند برگزار می شود.
 حضور برای عموم مردم در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند.
ارسال نظرات