مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به بانوانی که در عین حجاب افتخار افرینی کرده اند تاکید کرد: حجاب به معنی محرومیت نیست بلکه مصونیت است
کد خبر: ۸۸۹۱۴۸۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

حجت الاسلام خزاعی مدرس حوزه و دانشگاه در همایش وقار و افتخار با تقدیر از بانوانی که ضمن حفظ حجتب خود افتخار افرینی کرده اند گفت: اخلاق کریمانه در جامعه ما رو به تقلیل است و باید اخلاق ورزشکاری و کرامت در جامعه احیا شود.

وی افزود: این همایش ها برای نزدیکتر شدن به اخلاق کریمانه اهل بیت و شناخت انها است تا با الگو گرفتن از انها بتوانیم زندگی خود را بسازیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه یاد اور شد: بانوان مظلوم هستند اما دین بانوان را مظلوم نکرده بلکه با الگوی مناسب به ناک حجاب سعی در محافظت انها برای حضور در اجتماع است. دین با حضور بانوان در اجتماع و عرصه های ورزشی مخالف نیست بلکه چهارچوب معینی برای انها تایین کرده است.

وی با اشاره به اینکه فقط قسمتی از زنگی اهل بیت را برای ما بازگو کرده اند، اظهار کرد: از مفاهیم اهل بیت دور شذپده ایمچرا که شناخت کافی از سیره زندگی انها نداریم. باید زیبایی های دین را ببینیم.

وی با اشاره به بانوانی که در عین حجاب افتخار افرینی کرده اند تاکید کرد: حجاب به معنی محرومیت نیست بلکه مصونیت است و این بانوان با افتخار افرینی خود این ادعا را ثابت کرده اند.

ارسال نظرات