خبرهای داغ:
اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۸ نفر از اعضا و طرفداران فرقه شیطانی" عرفان حلقه" در شاهین شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۷۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
به گزارش روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج)؛ اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از دستگیری 8 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در شاهین شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
در این اطلاعیه آمده: با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اصفهان، شبکه منحرف وشیطانی عرفان حلقه شناسایی و با استعانت از خداوند سبحان و تلاش‌های انجام‌گرفته هشت نفر از اعضای این فرقه انحرافی به همراه سرحلقه آنها در تور اطلاعاتی سربازان گمنام معاونت اطلاعات سپاه قرار گرفتند.
در ادامه این اطلاعیه بر شیوه‌های گوناگون و پیچیده این فرقه انحرافی برای جذب جوانان و افراد ساده لوح جامعه با هدف به انحراف کشیدن اعتقادات و شیادی از آنها تاکید شده است.
این بیانیه خاطر نشان می کند: پاسداری از فرهنگ غنی ایران اسلامی و اسلام ناب جزء دستورکار ذاتی سپاه قرار دارد و به همین سبب هرگونه ایجاد انحراف در این زمینه مورد رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.
یکی از دستگیرشدگان در این عملیات، عنصر اصلی پخش کتاب ها و جزوات عرفان حلقه در استان اصفهان و از سرشبکه های اصلی این فرقه انحرافی در کشور بوده که در تجمعات اعتراضی این فرقه حضور داشته و مورد رصد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بوده است.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها