مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز:

دو مستند تبریزشناسی، در دستور پخش رسانه ملی است

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: دو مستند ویژه تبریزشناسی، با پیگیری‌ها رسانه‌ای شهرداری تبریز، در دستور پخش رسانه ملی قرار گرفته‌‌است.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۸۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی با بیان این مطلب اظهار  داشت: کهن‌دیار و همسفر، عنوان دو مستند تبریزشناسی است که هم‌اکنون در مراحل تولید فنی بوده و به زودی از دو شبکه سراسری پخش می‌شود.
وی اضافه کرد: کهن‌دیار در چهار قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، مجموعه‌ای آثار مستند از مطالعات فرهنگی، اجتماعی، طبیعی و تاریخی تبریز است که با زمینه‌سازی اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز تهیه شده و به زودی از شبکه سراسری شما پخش می‌شود.
عمادی تصریح کرد: مستند همسفر که هم اکنون در مراحل نهایی تهیه است، معرفی ظرفیت‌های ویژه گردشگری تبریز 2018 را در ۱۲ قسمت، هدف قرار داده و به زودی، در دستور پخش شبکه مستند قرار خواهد گرفت.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز اظهار داشت: تلاش شده تا هر دو مستند، با محتوای پربار و در عین حال با زبانی صمیمی، قابلیت‌های گردشگری تبریز را ارائه دهند.
وی یادآور شد: تعامل مستمر با شبکه‌های سراسری اول، دوم، سوم و چهار سیما و همچنین شبکه آی‌فیلم، در قالب ویژه‌برنامه‌های مستند و گزارش‌های گردشگری، رویکرد ثابت شهرداری تبریز در برنامه‌های رسانه‌ای و گردشگری تبریز 2018 است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها