مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج»:

خبرنگار انقلابی فرای جغرافیای خاکی و در جغرافیای اعتقادی قلم می زند

نوروزیان گفت: خبرنگار انقلابی فرای جغرافیای خاکی و در جغرافیای اعتقادی قلم می زند و در راستای دفاع از مظلوم قدم بر می دارد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۱۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یک خبرنگار انقلابی باید در حوزه رسانه انقلابی عمل کند.

وی افزود: خبرنگار انقلابی شاخصه های انقلاب و محور های آن را تبیین می کند. استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم از شاخصه های انقلاب است که خبرنگار انقلابی باید به آنها توجه کند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: خبرنگار انقلابی فرای جغرافیای خاکی و در جغرافیای اعتقادی قلم می زند و در راستای دفاع از مظلوم قدم بر می دارد. ولایت محوری و مبارزه با فساد و تلاش برای استقلال همه جانبه کشور هدف خبرنگار انقلابی است.

نوروزیان گفت: خبرنگار انقلابی اسیر جناح بندی سیاسی و زد و بند گروهی نمی شود و پیاده نظام جناحی نیست بلکه سرباز مخلص ولایت است. خبرنگار انقلابی بر اساس منویات رهبری قلم می زند. قلم او وامدار طیف های سیاسی مختلف نیست.

مسئول بسیج رسانه خوزستان بیان داشت: دستگاه های متولی و وزارت ارشاد باید برای رفع نیازهای صنفی خبرنگاران تلاش کنند وقتی ذهن یک خبرنگار درگیر مباحث معیشتی می شود ممکن است عده ای بخواهند از او سوء استفاده کنند و خبرنگاران را در رسانه های خود وام دار کنند تا بلند گوی آنها شود.

ارسال نظرات