معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک ها و فضای سبز تبریز از کاشت 140 هزار اصله نهال در مرحله نخست نهال کاری در سال جاری در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۷۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی کوشکسرا در جلسه مشترک با مدیران فضای سبز مناطق تبریز افزود: 450 هزار بوته درختچه نیز طی سال جاری در سطح مناطق مختلف تبریز کاشته شده است.
وی با بیان اینکه مرحله دوم نهال کاری در تبریز پاییز امسال آغاز می شود، اظهار کرد: مناطق با توجه به برنامه مصوب در این زمینه اقدام کرده و این کارها در سطح شهر محسوس است.
معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک ها و فضای سبز تبریز با تاکید بر اینکه مناطق در این نهال کاری ها باید به تنوع کاشت توجه کنند، یادآوری کرد: کاشت گونه هایی مانند سرو خمره ای و کاج سیاه باید در دستور کار قرار گیرد.
کوشکسرا با اشاره به نزدیک شدن موعد تبریز 2018 ادامه داد: ایجاد فضای سبز برای این رویداد به صورت های انبوه کاری و ایجاد طرح های ویژه و خاص با گلکاری های متنوع انجام می شود.
وی گفت: طبق دفترچه پیمان سال 96، مناطق باید دقت کنند که کار تنظیف و رسیدگی به بوستان ها و نمازخانه ها در تابستان خلاصه نمی شود و در زمستان امسال نیز باید به طور مرتب رسیدگی به تمامی این موارد در دستور کار پیمانکاران باشد.
معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک ها و فضای سبز تبریز گفت: تنظیف، بهسازی، نظافت و اصلاح رفوژها، انبوه کاری ها و نورپردازی ها از جمله موارد مورد توجه برای تبریز 2018 است.
کوشکسرا افزود: مناطق برای رویداد تبریز 2018 باید قبل از بارش برف نسبت به کاشت بنفشه در سطح شهر اقدام کنند.
ارسال نظرات