خبرهای داغ:
شهردار تبریز از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز به عنوان عظیم‌ترین طرح فرهنگی شمال‌غرب کشور و فیروزه طرح های عمرانی تبریز یاد کرد و افزود: این طرح نفیس و ماندگار، پس از ۱۴ ماه تلاش طاقت‌فرسا، سه‌شنبه ۲۴ مرداد رونمایی و تقدیم شهروندان می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۵۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این‌که مرکز همایش‌های بین المللی تبریز به نیاز چندین‌ساله اصحاب فرهنگ و هنر پاسخو است، افزود: پیش‌بینی تمهیدات فنی، تجهیزاتی، رفاهی و ترافیکی و همچنین ابعاد زیباشناسانه مرکز همایش‌های بین‌‌المللی تبریز موجب شده، این مرکز از حیث شاخص توسعه و شهرسازی، در نوبه خود کم‌نظیر باشد.

شهردار تبریز تصرح کرد: سالن همایش اصلی با گنجایش۱۵۰۰ نفر، سالن همایش دوم به گنجایش ۵۰۰ نفر، سالن‌های جانبی، پارکینگ‌های اصلی و فرعی، فضاهای رفاهی و خدماتی، کلاس‌های آموزشی و  مجموعه پله‌های برقی و آسانسورها، از بخش های عمده پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز است.

شهردار تبریز استفاده از مصالح بومی را ویژگی اقتصادی پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: بخش‌های تجهیزاتی و مصالح پروژه، جز در مواردی که واحد تولید تجهیزات و مصالح موردنیاز، در استان نبوده‌است، عمدتاً از مصالح بومی صنعت ساخت‌وساز استان بهره گرفته شده است.

 نجفی با بیان این‌که کیفیت هزینه‌کرد پروژه در بین طرح‌های مشابه، بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: تا کنون بدون ریالی از اعتبارات ملی و دولتی و صرفاً با تزریقات شهرداری تبریز،۶۰ میلیارد تومان صرف پروژه شده است.

وی اظهار داشت: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، به زودی در خدمت اعتلای فرهنگ و هنر استان و توسعه فرصت‌ میزبانی‌های ملی و بین‌المللی کلان‌شهر تبریز خواهد بود.

رونمایی از مرکزهمایش های بین المللی تبریز، ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۴ مرداد در شهرک خاوران برگزار می شود. 
ارسال نظرات