خبرهای داغ:
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید دارایی وزرا را اعلام کند تا دهن‌کجی دولت یازدهم به قانون تکرار نشود.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۶۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از دفتر ارتباطات مردمی این نماینده، احمد علیرضابیگی اظهار داشت: قانون صراحت دارد وزرا باید صورت اموال و دارایی خود را پیش از تصدی مسئولیت به قوه قضائیه اعلام کنند تا مقایسه میزان ثروت پیش از مسئولیت با میزان آن پس از مسئولیت امکان‌پذیر باشد که این اتفاق در دولت گذشته در مورد چند تن از وزرا نیفتاد.

وی با بیان اینکه آقایان نعمت‌زاده، آخوندی و قاضی‌زاده هاشمی صورت دارایی و اموال خود را در آخرین روزهای دولت قبل اعلام کرده بودند که امکان مقایسه آن قبل از قبول پست وزارت از سوی آنها را از بین می‌برد، افزود: آقای اژه‌ای رسما اعلام کرده بود تعدادی از وزرا صورت دااریی خود را به ما نداده‌اند.

علیرضابیگی در مورد علت تعلل این وزرا در ارائه صورت دارایی خود، اذعان داشت: ثروت آقایان نعمت‌زاده و آخوندی بیش از هزار میلیارد و آقای قاضی‌زاده هاشمی هم بیش از 1200 میلیارد تومان به صورت رسمی اعلام شد که قطعا این میزان ثروت برای افکار عمومی سئوال‌برانگیز است و در نتیجه ایشان نیز از اعلام آن واهمه داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها