موج قدرتمند رسانه باید از جویبار براه بیافتد

مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا: شهرستان جویبار باید یک موج رسانه‌ای قدرتمند در استان و کشور ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۳۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن افشار در جلسه هم‌اندیشی کانون بسیج رسانه شهرستان جویبار گفت: شهرستان جویبار باید یک موج رسانه‌ای قدرتمند در استان و کشور ایجاد کند.  
وی افزود: اگر جویبار توانست در حوزه‌های ورزشی زبانزد جهانیان شود در حوزه رسانه نیز که فراتر از حوزه‌های دیگر است می‌تواند فعال شود.
 
رئیس بسیج رسانه مازندران بابیان اینکه باید در جویبار جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی ایجاد شود، گفت: وظیفه همه ما در همه عرصه‌ها به‌ویژه در دفاع از حرم و حریم پشتیبانی رسانه‌ای همه‌جانبه است.
 
افشار با اشاره به این‌که دشمن با دین ما در حال مبارزه است، تأکید کرد: کانون بسیج رسانه جویبار باید کانون خیزش و جنبش رسانه‌های انقلابی باشد.
 
وی افزود: نمی‌توانیم در برابر موج بیداری در کشورهای منطقه بی‌تفاوت باشیم بلکه نقش رسانه‌ها است که به واقعیت‌ها بپردازند.
 
رئیس بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که رسانه‌ها را به خط مقدم بفرستد، گفت: در گذشته سلاح مبارزه توپ و تفنگ بود اما امروز قلم، رایانه و دوربین جای آنها را گرفته زیرا نفوذ و قدرت قلم فراتر از توپ و تفنگ است.
 
افشار نقش رسانه‌ها را نظارتی دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند.
 
وی افزود: بسیج رسانه یعنی بسیج همه رسانه‌ها با همه گرایش‌ها است نه این‌که بگوییم همه باید بسیجی باشند یا پادگانی عمل کنند.
 
جواد احسانی‌مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی جویبار در این جلسه گفت: حرکت بسیج به‌عنوان بخشی از حوزه قشر اجتماعی در حوزه رسانه اقدام زیبایی است که می‌توان از  توانایی بسیج در حوزه اطلاع‌رسانی و جریان‌سازی در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی نظریه‌های نظام سلطه را به‌هم‌ریخته است و باعث روشنگری در دنیا شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها