در آینده نزدیک با حضور نماینده مجمع خیرّان قرآنی مازندران، هیأت مدیره مجمع خیرّین قرآنی سوادکوه انتخاب می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۸۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر در جلسه مجمع خیّران قرآنی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه مطالعه آیات قرآنی در زندگی اثر مستقیم دارد، گفت: قرآن شفا است و فعالیت در عرصه‌های دینی و قرآنی نیاز به توفیق دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بر لزوم همکاری عمومی برای دست‌یابی به اهداف اشاره کرد و افزود: همکاری و تعامل همگانی و مشارکت عمومی در طرح‌های دینی و قرآنی راهکار لازمی برای گسترش آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه است.

وی از تشکیل مجمع خیّران قرآنی شهرستان سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان‌کرد: هدف از تشکیل مجمع، قانون‌مند‌کردن، ساماندهی، تقویت و توسعه فعالیت‌های خیریه قرآنی است.

ذاکری‌خطیر، استفاده از نظرات کارشناسان برای توسعه فعالیت‌ها، تلاش برای هدایت کمک‌های مردمی به سمت فعالیت‌های قرآنی، ارائه مشاوره برای هدفمند‌کردن فعالیت‌های قرآنی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرستانی را از اولویت‌های تشکیل مجمع خیرّین قرآنی ذکر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه سه عضو هیأت مؤسس و 19 عضو هیأت امنای مجمع خیرّان قرآنی شهرستان سوادکوه انتخاب شدند، گفت: در آینده نزدیک با حضور نماینده مجمع خیرّان قرآنی مازندران، هیأت مدیره مجمع خیرّین قرآنی سوادکوه انتخاب می‌شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها