مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در حاشیه این برنامه گفت: بسیجیان شرکت داروسازی زهراوی به همراه مدیران با ایجاد شیفت ایثار ضمن لبیک به فرامین رهبر فرزانه در بحث تولید و اشتغال، یکسری داروهای تخصصی که ممکن است کمبودهایی در بازار داشته باشند، روانه بازار می کنند.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۰۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

عقلمندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بسیجیان در شرکت زهراوی با این حرکت نمادین عده ای که فکر می کنند با تحریم می توانند کشور را فلح کنند، اعلام می کنند که بسیجیان در همه مقاطع در خدمت انقلاب هستند.

مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی نیز در این برنامه گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، عزیزان در شرکت زهراوی اقدام به ایجاد شیفت ایثار کردند و مدیران و پرسنل و میهمانانی که حضور دارند، برای اینکه نشان بدهند فداکاری و ایثار در همه مقاطع وجود دارد، در بحث تولید شرایطی ایجاد می شود تا بتوانیم به اقتصاد مملکت کمک بکنیم.

دکتر بخشایش افزود: در این شیفت ایثار داروهای تخصصی بسته بندی می شود و افراد برگزار کننده شیفت ایثار بدون اینکه حقوقی بگیرند و یا مزایایی داشته باشند، کمک به اقتصاد کشور می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این فداکاری و ایثار هیچ وقت تمام شدنی نیست و این روحیه بسیجی به صورت ادامه دار وجود دارد و همه گوش به فرمان ولایت آماده اند تا دستورات ایشان را اجرایی کنند.

 

فرمانده پایگاه بسیج کارگری نجار ازلی و مسئول امور اداری شرکت داروسازی زهراوی نیز در این برنامه گفت: بسیجیان ایثارگر شرکت به یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی جمع شدند تا در قالب شیفت ایثار در خدمت تولید و اشتغال مملکت باشند.

مرتضوی افزود: همکاران زهراوی با خروج کارتشان و به صورت ایثارگونه و بدون دریافت هزینه و داوطلبانه حضور پیدا کردند تا داروهای استراتژیک مملکت که بتواند در این کشور مورد استفاده بیماران باشد، بسته بندی کنند تا به موقع به بیماران رسانده شود.

فرمانده پایگاه بسیج کارگری نجار ازلی شرکت داروسازی زهراوی ابراز امیدواری کرد تا برنامه شیفت ایثار کمک در جهت اعتلای ایثار و ایثارگری برای همه هموطنان عزیز باشد.

در این برنامه بیش از یکصدنفر از بسیجیان شرکت داروسازی زهراوی حضور داشتند.

ارسال نظرات