ناحیه مقاومت بسیج دزفول با مشارکت خیرین و سرمایه گذاری شماری از بسیجیان با هدف توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان سه طرح ورزشی اجرا کرد.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۸۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول درگفتگوباخبرنگاردزفول گفت:نخستین سالن تیراندازی ناحیه مقاومت بسیج دزفول مجهز به هشت خط تیراندازی مکانیکی و 2 خط الکترونیکی با هزینه 550 میلیون ریال افتتاح شد.
سروان پاسدار علی مویدپور افزود: سالن تیراندازی شهید عادل سعد در زمینی به مساحت 580 متر مربع راه اندازی شده است.
وی افزود: برای ایجاد سالن بدنسازی ، پرورش اندام و پاورلیفتینگ شهید سید مجتبی ابوالقاسمی در فضایی به مساحت 120 متر مربع 700 میلیون ریال هزینه شده است.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول بهسازی سالن ورزش های رزمی شهید امیرعلی هیودی در زمینی به مساحت 200 متر مربع با صرف 250 میلیون ریال دیگر طرح ورزشی اجرا شده به همت این ناحیه برشمرد و گفت: هر سه طرح ورزشی مذکور مفتخر به نام شهدای مدافع حرم می باشند.
سروان پاسدار مویدپور با بیان اینکه هر سه طرح ورزشی در کانون بسیج جوانان در جنوب شهر دزفول اجرا شده و برای علاقه مندان به فعالیت های ورزشی آماده اند گفت:جمعی از خیرین هزینه ساخت و آماده سازی این فضاهای ورزشی را پرداخت کردند و شماری از نیروهای بسیجی نیز با دریافت وام خود اشتغالی تجهیزات ورزشی مورد نیاز را خریداری نمودند.
ارسال نظرات