خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر سپاه عجب شیر از اعزام 265نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب شش اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۰۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

محمدرضا هنرور با اشاره به اهمیت کاروان های راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: راهیان نور طبق نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک کار عظیم فرهنگی در مقابل تهدیدات جنگ نرم دشمنان است.

وی  با بیان اینکه امینت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم اظهار داشت: در وجب به وجب سرزمین های راهیان نور برای حفظ اقتدار و تمامیت ارضی نظام اسلامی شهید تقدیم اسلام کرده ایم و در واقع بها و هزینه امنیت امروز کشور را شهدا پرداخته اند.

هنرور اردوهای راهیان نور را بهترین کار فرهنگی در مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان عنوان و بیان کرد: باید با استفاده از گنجینه های معنوی یادگاران دوران دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های جدید انتقال دهیم.

 هنرور هدف از این اردو را مقابله با ناتو و جنگ نرم دشمنان، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، ترویج روحیه ایثار و شهادت، بازگویی فرهنگ ایثار و فداکاری های رزمندگان و تجدید میثاق با آرمان ها و اهداف والای شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

ارسال نظرات