در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی، کلنگ مجتمع تجاری، خدماتی و رفاهی با سرمایه گذاری مشترک 900 میلیارد ريالی شرکت ترکیه ای «قیزیل اولدوز» خاورمیانه و شهرداری مراغه به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۷۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار  مراغه در این آیین با اشاره به وجود زمینه های مستعد برای سرمایه گذاری در منطقه گفت: وجود ظرفیت های مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان موجب ایجاد توسعه پایدار و عمران شهری می شود.

ظفر محمدی افزود: وجود امنیت پایدار و دیپلماسی فعال موجب ایجاد زمینه های توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری مشترک با حضور شرکت های خارجی و خصوصی در کشور شده که نمونه بارز آن احداث این مجتمع تجاری، رفاهی و خدماتی در این شهرستان  است.

وی اضافه کرد: امنیت حاصل شده در کشور، به واسطه مجاهدت های شهیدانی چون شهید محسن حججی در راه اقتدار نظام اسلامی و ایستادگی در برابر تهدیدات و توطئه های استکبار جهانی محقق شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباطات جهانی پس از برجام و حضور شرکت هایسرمایه گذار خارجی برای توسعه سرمایه گذاری و بخش های مختلف اقتصادی نوید شکوفایی اقتصادی را در جامعه می دهد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از طرح های بزرگ عمرانی و خدماتی از جمله بخش درمانی و بیمارستانی و نیز آزادراه مراغه هشترود، آینده روشنی برای مراغه به ارمغان آورده  است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها