شهردار تبریز:

فرصت «تبریز 2018» باید صرف احیای جایگاه ملی و بین‌المللی شهر شود

شهردار تبریز با بیان این‌که تبریز، در طول تاریخ، معیار و مبدا مهم برنامه‌های اقتصادی بوده است، گفت: تبریز 2018، فرصت مغتنمی است که باید صرف احیای جایگاه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی شهر شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۸۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از بوستان باغ‌امامی، با بیان این مطلب اظهار داشت: تبریز همواره نقش تعیین‌کننده در مسیر تاریخی کشور داشته‌است، بنابراین خدمتگزاری در این شهر باید با در نظر داشتن همین ویژگی تاریخی، صورت بگیرد.

وی یادآور شد: تبریز در دوره‌ مهمی از تاریخ، در مسیر جاده ابریشم قرار داشت و  شاخص تعیین قیمت کالاهای اساسی شهرهای همجوار این جاده، بر عهده بازار تبریز بود؛ امروز تبریز 2018، فرصت بسیار حساسی است که با رایزنی‌های مهم بین‌المللی حاصل شده و باید نام تبریز را صرف احیای آن جایگاه بین المللی کند.

شهردار تبریز بیان کرد: شهروندان تبریزی، با ویژگی موقعیت‌شناسی خود، قطعاً تفاوت خدمتگزاری را با کار سیاسی و جناح‌بازی می‌دانند؛ امروز باید به دور از شعارهای سیاسی، تمام عزم خود متوجه اعتلای نام تبریز و استفاده بهینه از فرصت تبریز2018 کنیم.

 نجفی در پایان خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته، به عنوان خادم شهر، تمام داشته خود را صرف خدمت به شهر کرده‌ام و از این پس نیز در هر مسئولیت و جایگاهی که باشم، در جهت سربلندی شهر عزیزمان، تلاش خواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به این که در چهار سال گذشته، توسعه فضای سبز، با حساسیت‌های ویژه مورد توجه قرار گرفته است، گفت: بوستان خانه‌باغ امامی، از ثمرات مهم جدیت شهرداری تبریز در حوزه فضای سبز است؛ این خانه‌باغ با توجه به تنوع فضا، علاوه بر توسعه فضای سبز، می‌تواند در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار