خبرهای داغ:
در نشست هماهنگی برنامه های غدیر شبستر مطرح شد؛

غدیر ظرفیتی ارزشمند/ فرهنگ غدیر؛ مهرورزی/ غدیر افقی روشن برای نسل جوان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در نسشت برنامه های غدیر عمق بخشی و تعالی برنامه های اجرایی در ایام غدیر را خواستار شد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های مستعد ادارات این شهرستان بتوانیم برنامه های قابل قبول موثری به منصه ظهور برسانیم.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۹۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی وجود شهرداری های 9گانه در شهرهای تسوج، صوفیان و شبستر، سیس، شنداباد، شرفخانه، وایقان، خامنه، کوزه کنان و ارگان های دولتی و همچنین پایگاه های گسترده بسیج و حوزه های علمیه در سه بخش صوفیان و تسوج و شبستر را ظرفیتی ارزشمند برای برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و تربیتی درطول دهه غدیر دانست.

 وی افزود: امیر المومنین(ع) چهره جهانی است بنابراین دهه غدیر فرصت بسیار مغتنمی است تا بتوانیم فضایل و کمالات آن حضرت را در محافل عمومی و فضای جامعه منعکس کنیم.

 حجت السلام احمدی اظهارداشت: سخنان، خطبه ها،نامه ها و کلمات قصار آن حضرت می تواند سرمشق و الگویی بسیار کارامد و موثر درحوزه مسائل تربیتی برای آحاد مردم باشد بنابراین نشر و انعکاس بیانات و رهنمودهای و راهبردهای آن حضرت در مسائل گوناگون در برنامه های گوناگون فرهنگی دربین مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است .
فرمانده سپاه ناحیه شبستر نیز در این نشست با تاکید براهمیت و قداست دهه غدیر ارزش و قداست پیام غدیر را در جامعه یادآور شد و گفت :  باید با استفاده ازظرفیت گسترده نهادهای فرهنگی و تربیتی و محافل علمی و دانشگاهی فرهنگ ولایت و امامت را در جامعه نشر و توسعه دهیم.

 وی افزود:  امروز بیش از هرزمان دیگری جامعه ما به درک پیام غدیر و بصیرت افزایی در این حوزه نیازمند است چراکه تکریم و ارج نهادن به غدیر در حقیقت تکریم فرهنگ ولایتمداری است .
محمد رضایی بیان کرد: عشق به امام علی و عشق به همه خوبیهاست و همه فضایل و کمالات در سیره فردی و سلوک اجتماعی آن حضرت مجسم است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ غدیر فرهنگ مهرورزی و ولایتمداری است و امروز بر ما واجب است که پیام ولایتمداری که در حقیقت پیام شهدا و پیام ولایت است در جامعه اسلامی بیش از بیش ترویج و نشر دهیم  .

امام جمعه شبستر نیز به اهمیت جایگاه تربیتی خطبه غدیر اشاره کرد و گفت: حوزه های بسیج خواهران و حوزه علمیه خواهران می توانند با تبیین و اشاعه بخش های تربیتی خطبه غدیر در خانواده ها برای تربیت نسل جوان افق های روشنی را بازکرده  و با تهدیدات نرم دشمن نقش مبارزه کنند.

  حجت السلام محمد زاده در ادامه ولایت علی(ع) را محور اتحاد و وحدت مسلمین دانست و افزود: تنها راهکار موثر غلبه بردشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اتحاد و وحدت دربین مردم است و باید با استفاده از ظرفیت دهه غدیر بتوانیم زمین های اتحاد و همبشستگی مسئولان و امت اسلامی را بیش از بیش توسعه داده و تهدیدات دشمن را به فرصت تبدل کنیم چراکه تنها راهکار غلبه بر تهدیدات مختلف دشمن اتحاد است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها