مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام :
نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) گفت:دشمنان اسلام در تلاش هستند با فرقه سازی نقش سازنده و هدایتگر مساجد را در تربیت بشری حذف کنند.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۵۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ،در همایش ائمه جماعات و هیات امنای مساجد شهرستان آبدانان با بیان سه واژه کلیدی  مسجد ،زکات ونماز اظهار داشت:مسجد عبادتگاه مسلمانان است و نماز پل ارتباطی مستقیم مسلمانان باخداست و با زکات به نیازمندان کمک می شود.
وی با بیان اینکه در مقابل این سه واژه ادیان ومذاهب دیگر کلمات و واژه هایی به کار می برند تا ارزش این واژه های گران قیمت را کمتر کنند،افزود:در دین یهود کنیسه ،در دین مسیحیت کلیسا و  در فرقه صوفیان عشریه بکار برده می شود تاشاید این واژه هارا در اذهان مسلمانان وخصوصا شیعیان کم رنگ وکم خاصیت جلوه دهند.
عباسی با اشاره به اینکه جنگ جهانی اول و دوم با قتل عام بسیاری ازمردم توسط کشورهایی مسیحی یا یهودی رخ داد،افزود:این کشورها در حال حاضر،بر اساس اسناد و مدارک معتبر با در اختیار داشتن هزاران انبار و ذرات خانه سلاح هسته ای قادرند 400 بار کره زمین را نابود کنند اما اسلام برای مبارزه با آنها  از مساجد به عنوان سنگرهای محکم در برابر این زورگویی ها وتکفیری گری ها استفاده می کند.
وی بیان داشت: دشمنان اسلام در تلاش هستند با فرقه سازی و توسعه خانقاه و جمع خانه نقش سازنده و هدایتگر مساجد را از فرآیند تربیت بشری حذف کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تاکید داشت: تمام علمای شیعه ومبلغان دینی باید با علم به اینکه دشمن روز به روز به ارزشهای ما حمله می کند به همه شبهات پاسخ درست بدهند.
وی شهید حججی را یکی از میلیون افراد قربانی گروهای تکفیری و داعشی دانست و افزود :در مکتب شیعه شهدایی نظیر شهید حججی رشد می کنند که باعث افتخار اسلام  هستند.
سرهنگ پاسدار "کرمرضا نصرالهی" در این همایش اظهار داشت: مساجد به عنوان سنگر حفظ ارزش‌‌های اسلامی است و نگهداری مساجد به ویژه در جامعه امروزی با توجه به هجمه‌‌های نرم دشمنان امری ضروری است.
وی جداسازی جامعه اسلامی از ارزش‌های دینی و اسلامی را مهم‌ترین هدف دشمنان دانست و تصریح كرد: مساجد را می‌توان بهترین عامل برای نشر و گسترش ارزش‌های اسلامی در جامعه دانست.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان حمله ای اسراییل به مسجد الاقصی را یک ترس بزرگ از موجودیت مسجد دانست و افزود: مساجد اولین پایگاههای استکبار ستیزی بودند و ترس دشمنان نشئت گرفته از این موضوع است.

نصرالهی به فعالیت های سپاه در ساخت و تعمیر مساجد اشاره کرد و گفت:در سال گذشته 14 مسجد توسط  قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه  آبدانان در سطح شهرستان احداث و تعمیر شده که با توجه به تخصیص اعتبار امسال نیز 10باب مسجد توسط این نهاد احداث خواهد گردید.
در پایان این همایش با تقدیر از زحمات حجت الاسلام امید پهلوانیان، حجت الاسلام سید حسن حسینی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه آبدانان معرفی شد.

ارسال نظرات