نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج):
شهید محسن حججی از نسل دهه هفتاد بوده و به این معنی بود که بعد از دفاع مقدس توان تربیت انسان‌های انقلابی در این کشور وجود دارد و نمونه بارزی از خروجی مساجد است.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۲۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) در مراسم بزرگداشت روز مسجد  یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت وگفت: یاد و خاطره شهدا موجب آشنایی با ارزش های اسلام ناب محمدی می شود.

حجت الاسلام متین  با اشاره  بر اینکه امامان جماعت مساجد و مبلغان دینی باید ارزش واقعی مساجد را به زیبایی برای مردم تبیین کنند، افزود:  از مهمترین مشکلات ما آشنایی کمتر با ارزش‌ها و امور دینی می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: ما با ارزش‌های دینی خود کمتر آشنا هستیم و اگر  اطلاعات بهتری  داشته باشیم، هیچ وقت نماز خود را در خانه اقامه نمی‌کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) به نقش پر رنگ صدا و سیما در فرهنگ‌سازی نماز در خانواده اشاره نمود وتصریح  کرد: صدا و سیما مسؤلیت مهمی در افزایش فرهنگ نماز در جامعه دارد و باید فرهنگ مسجد رفتن را به جامعه آموخت.

حجت الاسلام علی  متین برضرورت آشنایی با کارکردهای مساجد و تبیین آن به جامعه تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ سازی لازم درباره ی  کارکردهای مساجد صورت گیرد.

وی افزود: خواندن نماز دارای ارزش بالایی می باشد که باید درباره ی آن به جامعه آگاهی داده شود.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با تاکید بر اینکه هنر صدا و سیما باید تبیین ارزش مسجد برای مردم باشد، تصریح کرد: هر مسجد یک مثلث مبارک دارد که شامل امام جماعت، هیأت امنا و فرماندهان پایگاه‌ها می باشد.

علی متین با اشاره بر اینکه اگر این سه مثلث در مساجد به خوبی تحقق پیدا کنند، بخشی از مشکلات حل می‌شود، افزود:  مثلث امام جماعت، هیأت امنا و فرماندهان پایگاه‌ها باید برای جذب مردم به مسجد با یکدیگر رقابت کنند.

حجت الاسلام علی متین  با اشاره  بر اینکه شهید محسن حججی از نسل دهه هفتاد بوده و به این معنی بود که بعد از دفاع مقدس توان تربیت انسان‌های انقلابی در این کشور وجود دارد، خاطر نشان  کرد: این شهید نمونه بارزی از خروجی مساجد است.

وی افزود:  انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز و با مساجد نیز پشتیبانی در دفاع مقدس صورت گرفته و  اگر از مساجد به درستی نگهداری کنیم،هویت انقلاب را حفظ کرده ایم.

ارسال نظرات