جنگوک نشست هیئت صالحین پایگاه ام ابیها(س) با موضوع فروپاشی خانواده در سمنان گفت: فرهنگ ایرانی-اسلامی باید به نسل های بعد منتقل شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۰۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان، نشست هیئت صالحین پایگاه ام ابیها(س) با موضوع فروپاشی خانواده برگزار شد.

جنگوک در این پایگاه بیان کرد: اسلام وظایف همسران را مشخص کرده است و مادر خانواده را قلب خانواده می داند؛ مادران ابتدا باید به وظیفه مادری و پرورش فرزندان و سپس به مدیریت خانواده اهمیت دهد.

کارشناس مسائل خانواده تصریح کرد: مادر خانواده باید فضای عاطفی را در منزل ایجاد کنند و از بدخلقی و بداخلاقی پرهیز داشته باشند تا افراد منزل به دنبال رفع نیازهای عاطفی خود به بیراهه کشیده نشوند.

وی تصریح کرد: موضوع اومانیسم را نیز باید جدی بگیریم؛این افراد معتقد هستند که خدایی وجود ندارد و تمام اتفاقات خوب و بد به دست بشر رقم می خورد؛ آن ها کاملا خداوند و خداپرستی را زیر سوال برده اند و در شبکه های اجتماعی به زنان آزادی غیر اسلامی دادند.

جنگوک ادامه داد: انتقال فرهنگ ایرانی-اسلامی از جمله وظایف مادران است؛ و باید فرزندان خود را با آداب و ارزش های اسلام از همان ابتدای کودکی آشنا کنند.

این کارشناس افزود: در اسلام افرادی که دعای آن ها سریع و بدون واسطه مستجاب می شود شامل عروس و داماد ها،زن و شوهری که در حق یکدیگر دعا می کنند و دعای والدین در حق فرزندان، می شود.

ارسال نظرات