خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب، با خانواده ی شهید فکری و همچنین خانواده های آزادگان یاری و قدیمی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۷۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید عابدین صادقی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت و مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

در ادامه حجت الاسلام سید عابدین صادقی بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

حجت الاسلام سید صادقی در خاتمه بیان داشت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان و پشتیبان ولایت فقیه باش.

ارسال نظرات