رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان و در برخی مقاطع پرحجم است.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۱۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محور سوادکوه و سمنان- مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی بیان کرد: وضعیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان به‌صورت مقطعی به‌صورت پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به هنگام عصر شاهد حجم زیاد و ترافیک سنگین در محورهای استان هستیم، اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان این است که در زمان بروز ترافیک از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند و با صبوری به رانندگی خود ادامه دهند.

قدمی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی امروز در محورهای مواصلاتی مازندران، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 روز جمعه 10 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

این مسؤول تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 10 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 11 شهریور ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی اضافه کرد تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 10 شهریور ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه هنگام رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: روز گذشته چند مورد فوتی بر اثر عدم رعایت سرعت مجاز داشتیم که لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: با توجه به تردد زیاد و حجم بالای مسافران لازم است مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند سفر خود را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها