توسط بسیج کارگری و اصناف استان صورت گرفت ؛
از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۰ کارخانه و واحد تولیدی استان توسط سه قشر بسیج کارگری، مهندسی و اصناف مورد بازدید میدانی قرار گرفتند و البته جلساتی نیز برای رفع موانع تولید در این واحد ها با مدیران استانی برگزار گردیده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۳۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   روز گذشته  جلسه ای در راستای هم افزایی ، بر سرمشکلات کار و تولید و البته موانع ان در کارخانجات استان ، در سالن کنفرانس اتاق بازگانی استان کرمان تشکیل گردید .
حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان  درابتدای این جلسه  ضمن ارائه گزارش عملکرد ی از فعالیت های این حوزه در واحد های تولیدی استان ابراز کرد : از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۰ کارخانه و واحد تولیدی استان توسط سه قشر بسیج کارگری، مهندسی و اصناف مورد بازدید میدانی قرار گرفتند و البته جلساتی نیز برای رفع موانع تولید در این واحد ها نیز با مدیران استانی برگزار گردیده است.
در ادامه طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی ،  ضمن خرسندی از ورود بسیج به این مقوله از تولید ، گفت : بسیج بازوی توانمند و موثر اتاق اصناف در شناسایی و پیگیری مشکلات واحد های تولیدی است درحالی که فضای کسب و کار استان وضعیت مطلوبی ندارد لذا بسیج بی مدعایی است که می تواند به اسانی در این امر ما و تولید کنند گان را یاری برساند .
وی افزود : د رحال حاضر که شعار سال رهبر انقلاب تولید و اشتغال بوده است و ما باید در انتهای سال گزارشی از اجرای این امر را به محضر ایشان ارائه داده و بگوییم که برای رونق تولید چه کرده ایم و این امر برای تمام دستگاه های اجرایی وجود دارد.

وی مبنای رشد توسعه را د رکشو رهای صنعتی را صنایع  کوچک دانسته و افزود :  نباید در زمانی که وضعیت تولید نابسامان است صنایع کوچک را مورد بی مهری قرار بدهیم لذا از این به بعد باید تعامل ویژه ایی بین بسیج کارگری ، مهندسین کشاورزی ، اصناف و اتاق بازرگانی ایجاد شود .

ارسال نظرات