طرح اولیه باز‌سازی زندگی مرحوم پهلوان رنجبر صفری آماده است و برای ساخت آن در حال رایزنی با خانواده، اقوام، هم‌باشگاهی‌ها و دوستانش درباره محتوا و تأمین هزینه هستم، افزود: بازسازی زندگی رنجبر صفری در تله‌فیلم 60 تا 90 دقیقه‌ای مورد برنامه‌ریزی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۲۷۱۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محسن نجفی در حاشیه ضبط مستند زندگی مرحوم پهلوان رنجبر صفری در شهر زیراب با اشاره به اینکه در حال ساخت برنامه مستند 10 تا 15 دقیقه‌ای برای زندگی پهلوان رنجبر صفری است، گفت: برنامه مستند نگاهی به زندگی پهلوان رنجبر صفری برای شبکه‌های سیما در حال ساخت است و من به عنوان کار‌گردان، رسول جعفری به عنوان مجری برنامه و عباس کیانی به عنوان تصویر‌بردار فعالیت می‌کنند و در منزل برادر و مزار این پهلوان کشتی و در سالن ورزشی با نام این پهلوان حضور داشتیم و از همکاری شهرداری شهر زیراب هم تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه طرح اولیه باز‌سازی زندگی مرحوم پهلوان رنجبر صفری آماده است و برای ساخت آن در حال رایزنی با خانواده، اقوام، هم‌باشگاهی‌ها و دوستانش درباره محتوا و تأمین هزینه هستم، افزود: بازسازی زندگی رنجبر صفری در تله‌فیلم 60 تا 90 دقیقه‌ای مورد برنامه‌ریزی قرار گرفت.

مدیر انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه رنجبر صفری در ماه‌های پایانی عمرش مربی کشتی وی بود و اخلاق و توانمندی این پهلوان همچنان در خاطره‌ها باقی مانده است و ارتباط قلبی و عاطفی با پهلوان رنجبر صفری برقرار کرده بود، خاطر‌نشان کرد: پهلوان رنجبر صفری برای نسل دهه 40 و 50 و 60 آشنا است و باید برای نسل‌های جدید هم شناخته شود.

وی با ابراز تأسف از اینکه پدر و مادر رنجبر صفری در قید‌حیات نیستند تا از خاطرات و سخنان ایشان برای فیلم بهره‌مند شویم، گفت: رنجبر صفری در سال 1369 و در هنگام تدارک برای عروسی خودش در حادثه تصادف و در سن 27 سالگی وفات یافت و دارای 18 مدال مختلف در مسابقات مختلف است و هم‌اکنون به عنوان نماد پهلوانی در بین اقشار گوناگون معروف است.

رنجبر صفری در اردیبهشت سال 1342 در روستای کردآباد واقع در دو کیلومتری شهر زیراب متولد شد و با دوستانش در دوران کودکی و نوجوانی روی چمن‌های روستا به کشتی می‌پرداخت و تمرینات خود را در سالن آزاد مهر و پل‌سفید که با محل سکونت وی حدود 20 کیلومتر فاصله داشت و شهرستان قائم‌شهر، ادامه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها