آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۹۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تودیع حجت الاسلام سید محسن حسینیان و  معارفه حجت الاسلام مصطفی عباسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه و بی شائبه حجت الاسلام حسینیان، در رابطه با فعالیت های انجام گرفته توسط ایشان و تعامل بسیار خوب مجموعه نمایندگی با فرماندهی و خدمات ارزنده ایشان به ایرادسخن پرداخت.

 در پایان این مراسم ، ضمن قرائت متن لوح تقدیر صادر شده از طرف فرماندهی و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی، حکم مسئولیت حجت الاسلام مصطفی عباسی پس از قرائت توسط مسئول امور روحانیون سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از سوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری به حجت الاسلام مصطفی عباسی اعطا شد.

در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری؛ مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام)، مسئول دفاتر بسیج دانشجویی سراسر استان به همراه  رابطین نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه نیز  حضور داشتند.

ارسال نظرات