با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یکهزار و 120واحد مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۴۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این افتتاحیه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارچهارمحال و بختیاری ، مدیر کل راه و شهرسازی و دیگر مسؤلین استانی نیز حضور داشتند یکهزار و 96 واحد مسکن مهر در شهرکرد ، سه واحد در فرخشهر ، یک واحد در شهر فارسان  و  بیست واحد احداث شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای با جمعیت  زیر 25هزار نفر به بهره برداری رسید.

احمد اصغری مهرآبادی، در حاشیه این افتتاحیه گفت: از بیست و دوهزار و 157 واحد مسکن مهر احداث شده در استان چهارمحال و بختیاری تا به امروز بیست و یکهزار و 574 واحد تکمیل و به مالکین تحویل داده شده است .

مهرآبادی در ادامه افزود: 583 واحد باقیمانده در مراجع قضایی دارای پرونده می باشند که در صورت رفع اختلافات قضایی موجود، استان چهارمحال و بختیاری پس از استان‏های زنجان و یزد سومین استانی خواهد بود که اختتامیه پرونده مسکن مهر را جشن خواهد گرفت .

وی خاطر نشان کرد: عملیات زیر بنایی و رو بنایی اکثر محلات مسکن مهر در سطح کشور اعم از مساجد، مدارس، مراکزبهداشتی و کلانتری به پایان رسیده و تحویل ارگانهای بهره بردارشده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، میزان تقاضای مسکن در سطح کشور را سالانه 900 هزار واحد اعلام کرد و افزود: در چهارمحال و بختیاری باید سالانه یکهزار واحد مسکونی جدید برای تامین تقاضای بازار مسکن استان  ایجاد گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این افتتاحیه گفت: از مجموع 22157 واحد مسکن مهر در استان 9210 واحد در شهرکرد، 2410 در بروجن، 778 واحد در فرخشهر، 1043 واحد در فارسان توسط اداره کل راه وشهرسازی در قالب سه طرح تعاونی، تفاهم سه جانبه و خود مالکین احداث گردیده که  12907 واحد تکمیل و به بهره‏ برداری رسیده است.

ارسال نظرات