اختصاص رتبه چهارم مسابقات ملی رباتیک به چهار محال و بختیاری

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرخشهر عنوان چهارم کشوری تیم نوریاب رباتیک را در هفتمین دوره مسابقات رباتیک کشور به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۳۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از حضور هشت تیم رباتیک مرکز فرهنگی هنری فرخشهر با 16 عضو کودک و نوجوان در هفتمین دوره مسابقات رباتیک آراد کشور در مشهد خبر داد.

وی افزود: هشت تیم شرکت کننده در این مسابقات از گروههای سنی 8 تا 13 سال را به خود اختصاص می دادند که در گروه های دونفره در رشته های آتش نشان، حل ماز، جنگ جو، فوتبالیست و نوریاب در پدیده شاندیز مشهد حضور داشتند.

وی با بیان اینکه شش گروه از هشت گروه شرکت کننده تا مرحله ی نیمه نهایی تک حذفی حضور داشتند، افزود: محمد هادی موسوی، عضو 11 ساله مرکز در رشته نوریاب موفق به اخذ رتبه ی چهارم کشوری و پوریا شاهرخیان، عضو 8 ساله کارگاه های رباتیک در رشته ی فوتبالیست ها توانست 7 مرحله از این مسابقات را پشت سر گذاشته و به مرحله ی نهایی راه یابد.

رحیمی با اشاره به اینکه بیش از 300 تیم از کل کشور در این مسابقات حضور داشتند، گفت: پویا سمیع، حامد میرزایی، محمد رضا موسوی، محمد هادی موسوی، محمد رضا شفیعی، سحر صالحی و محمد حسین وجدی در رشته های؛ آتش نشان، جنگ جو، آتش نشان خلاق و ... توانستند رکورد داران این دور از مسابقاد آراد در پدیده ی شاندیز باشند.

مدیر کل کانون اضافه کرد: طبق قوانین این مسابقات ربات های جنگجو با ٩ زمین و به صورت دو حذفی، ربات های فوتبالیست با چهار زمین و به صورت مرحله اول گروهی و مرحله بعدی به صورت حذفی و ربات های مسیریاب با یک زمین و به صورت رکوردگیری برگزار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار