فرمانده دوران دفاع مقدس:

مازندران در نگهداشتن حریم و حرمت انقلاب اسلامی جانانه ایستادگی می کند

سعید قاسمی در یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران و پاسداشت شهید محسن حججی در مسجد جامع نشتارود مازندران اظهار کرد: این استان غیور، از ابتدای انقلاب تاکنون بر روی نگهداری حفظ حریم و حرمت انقلاب و قرآن پافشاری مستمر و جانانه داشته است.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۳۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سعید قاسمی از فرماندهان دوران 8 ساله مقاومت، در تبیین معنای مدافع حرم اشاره کرد: هفته قبل نتانیاهو به آمریکا رفت و گفت پنج سال است که گفته‌اید تغییر ژئوپلتیک، چه کار می‌کنید ایرانی‌ها با ما هم ‌مرز شدند. 

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه می‌گویند برای چه ما باید فرزندان خود را بفرستیم با دیپلماسی قوی ما می‌توانیم دشمن را از پا در بیاوریم، افزود: با دیپلماسی قوی آنها زدند آمدند داخل مجلس شورای اسلامی که اگر نیروی انتظامی، سپاه و بسیج ما صبر می‌کردند دیپلماسی قوی ارائه می‌کردید؟

قاسمی این افراد را داعش نرم داخلی دانست و خاطرنشان کرد: کسی نیست جلوی اینها را بگیرد و در فضای باز مجازی هر چیزی می‌خواهند می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه در چند هفته‌ گذشته قالب کارشناسان استکبار گفته‌اند که ایران پیروز واقعی این معرکه است و کار داعش و داعشیان تمام است باید فکر نقشه‌های دیگر باشیم، یادآور شد: همه خوف اینها این است که ایران با همه تحریمی که شده از نظر ایدئولوژیک یک برتری و پیروزی بزرگ ژئوپلتیک که اسمش را هِلال شیعی گذاشته‌اند، ایرانی‌ها این توفیق را کسب کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: داعشیان نرم داخلی و طرفداران‌شان چه دولتی و غیردولتی بدانند این پیروزی مال تفکر حسین همدانی‌ها و محسن حججی‌ها است.

قاسمی با طرح این سؤوالات که آیا دوست دارید فرهنگ‌سازی کنیم و از مدل فرهنگ‌سازی ما محصول و میوه تربیتی محسن حججی بیرون بیاید؟ آیا با این شرایط موجود دبستان، دبیرستان و دانشگاه بر اساس این مدل فرهنگ‌سازی خروجیش محسن حججی بیرون می‌آید؟ اظهار کرد: خیانت بالاتر از این سال قبل سیستم آموزش و پرورش کشور درس حسین فهمیده را حذف کرد، سند ۲۰۳۰ امضا کردند تا به یونسکو یهودی گزارش کار دهند که ما هماهنگ با شما دروسی که بچه‌ها باید آموزش ببینند را آموزش می‌دهیم.

وی اظهار کرد: حججی‌ها محصول چه هستند؟ محصول دانشگاه، آموزش و پرورش نیستند، محصول هیأت امام حسین (ع) هستند.

این فعال فرهنگی سیاسی با اشاره به اینکه در تهران واگذاری مدارس به بخش خصوصی آن هم از نوع خاص در حال اتفاق افتادن است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها اعلام کردند مشکل ما با ایرانی‌ها سر موشک و هسته‌ای نیست مشکل ما با آنان این است که از دوره دبستان دروس انتحاری و استشهاری پرورش می‌دهند مانند حسین فهمیده، عجیب است که آموزش و پرورش هماهنگ با اقدام داخلی این درس را حذف کردند.

قاسمی با تأکید بر اینکه دغدغه شما ارشادی‌ها در سال گذشته چه بود؟ اربعین بود با کنسرت؟ با طرح این سؤوال که آیا دغدغه گردشگری و توریست  آوردن توریست انگلیسی، آلمانی و فرانسوی و ترویج فرهنگ میان طرفیت بوده است؟ اظهار کرد: از سه‌راهی چالوس تا آخر مازندران همچنین در بقیه استان‌ها صدها بنر مشاهده می‌کنید که خبری از بنر ارزشی حامل پیام امام راحل و  رهبری خیلی کم یا اصلا مشاهده نمی‌کنید. 

این فعال فرهنگی سیاسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند زمانی دیدید مراکز رسمی که باید مسؤولیت آن فعالیتی که دارند، تعطیل هستند آتش به اختیار عمل کنید، یادآور شد: بعد از گفته آتش به اختیار رهبری یک سری از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی با موگورینی عکس سلفی گرفتند، یک عده همیشه بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری موضع‌گیری می‌کنند.

قاسمی با تاکید بر اینکه چرا جامعه هیچ مطالبه‌ای ندارد باید مطالبه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر هر کدام‌تان برای احیای این فرهنگ اقدام نکنید و این مسیر را می‌خواهید بروید با این مدل سکوت و بی‌خیالی کارمان تمام است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد:  اگر امسال آموزش و پرورش درس برجام نافرجام را در کتاب درسی قرار نداد، ما طالب گذاشتن درس شکست مذاکره با گرگ و امپریالیسم و درس سازش و نکبت سازش‌پذیری هستیم و آن را در دروس دبستان و دانشگاهی به فرزندان‌مان انتقال می‌دهیم.

قاسمی با اشاره به اینکه شهید حججی واقعه محرم را چند ماه به جلو کشید، اظهار کرد: نیزه، خنجر زیر گلو و چشم‌هایی که همه را بهم ریخت، آرامش خاطری که همه عالم دیدند را شهید حججی از کجا آورد؟

وی با اعلام اینکه همه افرادی‌که می‌خواهند این فرهنگ احیا شود و زنده بماند باید گوش به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری دهند، بیان کرد: مسلمانان باید بدانند تا زمانی که تعادل قوا در جهان به نفع آنها برقرار نشود، همیشه منافع بیگانگان بر منافع آنان مقدم می‌شود؛ راستی اگر مسلمانان مسائل خود را به‌صورت جدی با جهان‌خواران حل نکنند نه به‌صورت مذاکره و خود را به مرز قدرت بزرگ جهان نرسانند آسوده خواهند بود؟ هم‌اکنون اگر آمریکا یک کشور اسلامی را به بهانه حفظ منافع خویش با خاک یکسان کند چه کسی جلوی او را خواهد گرفت؟

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: پس راهی جزء مبارزه نمانده است و باید چنگ و دندان ابرقدرت‌ها به‌ویژه آمریکا را شکست الزاما یکی از این دو راه را باید انتخاب کرد یا شهادت یا پیروزی که در مکتب ما هر دو آنها پیروزی است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار