جانشین سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امیدواریم با اشاره به اجرای طرح «همگام با کشاورز» گفت: اردوی جهادی بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه ملایر نمونه‌ای از «آتش به اختیار» بوده که مد نظر مقام معظم رهبری است و این یک کار فرهنگی تمیز و اثربخش است .
کد خبر: ۸۹۱۳۹۲۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

اردوی جهادی بسیج مهندسین کشاورزی نمونه‌ای از «آتش به اختیار»سرهنگ محسن احمدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر در حاشیه بازدید از اردوی جهادی بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه ملایر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که ما در همه مباحث از جمله زندگی شخصی و یا امور کاری خود با آن مواجه هستیم نداشتن اطلاعات تخصصی است .

وی با بیان اینکه کشاورزان ما امروز از این کمبود اطلاعات و عدم مشاوره در رنج هستند، افزود: ما وظیفه داریم با توجه به مسئولیت و تحصیلات خود به این امر توجه کنیم تا بتوانیم گره‌ای را در عرصه کشاورزی از زندگی این کشاورزان باز کنیم .

جانشین سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه گاهی ارائه یک اطلاعات ساده می‌‌تواند از بروز فاجعه جلوگیری کند، اظهار داشت: برخی از مشکلاتی که کشاورزان ما با آن روبرو هستند ممکن است از نگاه کارشناسان یک مشکل ساده باشد اما کشاورزان ما به این مسائل آگاهی نداشته باشند .

وی با تأکید بر ارائه مشاوره‌ها توسط کارشناسان افزود: در منابع طبیعی نیز کشاورزان در برخی از مکان‌ها با زدن شخم‌های اشتباه که باعث از بین رفتن پوشش گیاهی، خاک و عدم نگهداری آب و غیره می‎شود باعث رنج و خسارت به کشاورزی می‌شوند .

احمدوند با اشاره به تعامل شکل گرفته بین بسیج مهندسین کشاورزی با مراکز جهاد کشاورزی گفت: چنین کارهایی باعث افتخار است و امیدواریم با طرح «همگام با کشاورز» به کمک جهاد کشاورزی و با حضور بسیجیان در این راستا گره‌ای را از زندگی مردم و جامعه خود باز کنیم .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مشکل ما دشمنان خارجی نیستند مشکل ما درونی است که سخنان رهبری زمین نماند.

جانشین سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ما باید در مباحث فرهنگی، سبک زندگی، اقتصادی و تولیدی قدم برداریم، خاطرنشان کرد: اردوی جهادی بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه ملایر نمونه‌ای از «آتش به اختیار» بوده که مد نظر مقام معظم رهبری است و این یک کار فرهنگی تمیز و اثربخش است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات