خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان اذعان کرد: عدم وجود بصیرت به‌ویژه در میان سران اسلامی عامل اصلی مشکلات جهان اسلام است که باعث فاصله گرفتن از مسیر ولایت نیز شده است و افزایش بصیرت بهترین راه برای حفظ جامعه اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۸۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت واقعه غدیر در جامعه اظهار کرد: جمع کردن همه افراد در آخرین حج پیامبر گرامی اسلام بیانگر اهمیت بسیار بالای واقعه غدیر در سرنوشت جامعه است.
وی تصریح کرد: انتظار پیامبر اکرم(ص) برای جمع شدن همه مردم در محل غدیر و قرائت خطبه غدیر بیانگر یک موضوع مهم است و پیامبر(ص) می‌خواستند با اجماع همه مسافرین یکپارچگی امت خود را ببینند.
این مسئول اجماع امت در واقعه غدیر را نشانه وحدت دانست و تبیین کرد: پیامبر بارها و در مراسمات مختلف موضوع جانشینی و برادری امام علی(ع) را مطرح کرده بودند ولی اینبار می‌خواستند بار دیگر در عین حال که نظاره‌گر وحدت امتشان هستند به این مهم نیز تاکید نمایند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در ادامه به نقش مهم و تاثیر گذار ما در مسیر ولایت اشاره کرد و گفت: عدم بصیرت جامعه اسلامی اصلی‌ترین مشکل امروز ماست که باید با برنامه‌ریزی دقیق برطرف شود.
صادقی اضافه کرد: با نگاهی به به جنگهای صورت گرفته در سوریه، یمن، لبنان و عراق می‌فهمیم که تفرقه میان مسلمانان عامل اصلی این جنگ‌ها بوده است و عربستانی که خود را دایه‌دار حکومت اسلامی می‌داند خود عامل اصلی توطئه‌ علیه مسلمانان است.
وی بصیرت را بهترین راه برای نجات و حفظ جامعه اسلامی دانست و ابراز داشت: عدم وجود بصیرت به‌ویژه در میان سران اسلامی عامل اصلی مشکلات جهان اسلام است که باعث فاصله گرفتن از مسیر ولایت نیز شده است.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: ما با توجه به موضوع ولایت و افزایش بصیرتمان می‌توانیم مکر و نیرنگ‌های دشمن را بشناسیم و برای خنثی کردن توطئه‌هایشان اقدام کنیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها