خبرهای داغ:
بعدازظهر سه شنبه صورت گرفت:

دیدار از خانواده شهید صمد رجبعلی در آقابابا

بعداز ظهر سه شنبه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیئت همراه از خانواده شهید صمد رجبعلی در آقابابا بخش کوهین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۹۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

به گزارش بسیج در قزوین، بعدازظهر سه شنبه در حاشیه سرکش از حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیئت همراه از خانواده شهید صمد رجبعلی در آقابابا بخش کوهین دیدار کردند.
حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی در این دیدار اظهار داشت: شهدا راهی را انتخاب کردند که جاودانه است و ما مدیون خون شهدا هستیم شهداء از مکتب امام حسین (ع) درس گرفتند که ملکوتی شدند واز جان شیرین و خانواده خود گذشتند تا ما در امنیت زندگی کنیم و ما هم باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اقتدار، عزت، استقلال و صلابت ایران اسلامی را ثمره از جان گذشتگی شهدا عنوان و عنوان كرد: شهدا با عمل به تكلیف الهی خود، باور و اعتقاد معنوی و ایثاری كه داشتند، امنیت كشور و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مرتبه قابل قبولی رساندند.
وی در خاتمه تأکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و حفظ و تداوم راه جانبازان، شهدا و آزادگان دفاع مقدس بر تک تک مردم جامعه به خصوص بسیجیان انقلابی ضروری و واجب است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها