خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در پنج ماهه سال جاری چهار میلیارد و 454 میلیون تومان صدقه در استان جمع آوری شده است، گفت: صدقات جمع آوری شده در پنج ماهه امسال در استان آذربایجان شرقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۳۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر شبان شبستری با اعالام اینکه مردم استان در پنج ماهه سال گذشته چهار میلیارد و 278 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، افزود: صدقات جمع آوری شده در سرفصل های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه صدقات مردمی در همان محل جمع آوری شده و برای رفع مشکلات نیازمندان آن منطقه هزینه می‌شود، بیان کرد: افزایش کمک ها ناشی از اعتماد مردم و خیران به کمیته امداد بوده و روند رسیدگی به امور نیازمندان را سرعت بخشیده است.

شبان با قدردانی از کمک مردم و خیران به نیازمندان، اضافه کرد: 389 هزار خانوار در استان مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را بر طرف می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه ضریب نفوذ صندوق های کوچک صدقات در استان آذربایجان شرقی 36 درصد است، گفت: شش هزار و 646 صندوق متوسط و 10 هزار و 848 صندوق بزرگ در سطح معابر استان آذربایجان شرقی وجود دارد.

شبان شبستری با بیان اینکه کمیته امداد استان طرح هر خانه مهر، یک صندوق مهربانی را با هدف گسترش صندوق های صدقات خانگی اجرا می کند، افزود: مردم خیر استان برای دریافت صندوق صدقات خانگی عدد 5 را به سامانه 30001274 ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها