کد خبر: ۸۹۱۵۶۸۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این یادداشت آمده است:یک بار دیگر شاهد وحشیگری ددمنشان و ظالمانی هستیم که به بهانه‌های واهی و با توطئه و نقشه‌های شوم و ضدانسانی فاجعه تازه یی را رقم می‌زنند و هزاران زن و مرد و کودک و کهنسال را به جرم مسلمانی به خاک و خون می‌کشند. وجدان خفته بشریت امروز کجاست که ببیند که در قرن بیست و یکم و در متن هیاهو‌های دروغین دموکراسی خواهی و آزادی، درمیان سکوت بیشرمانه مدعیان دروغین حقوق بشر و خفقان دستگاه‌های عظیم خبری و تبلیغاتی عده‌ای مردم بی گناه به جرم اعتقادات دینی و اسلامی کشته و سوزانده و بی خانمان می‌شوند، که این موضوع بیانگر پوشالی بودن حقوق بشر است. حقوق بشری که به فکر حیوانات است، ولی به فکر انسان‌های مسلمان نیست.
در شرایطی که دین اسلام روز به روز در غرب و شرق نفوذ می‌کند، روشن است که دولتمردان کشور میانمار از این پدیده نگران باشند و مسلمانانی را که در این کشور به دنیا آمده‌اند اتباع خارجی قلمداد کنند.
بر همگان واضح است که این مسلمان‌کشی‌ها از ترس نفوذ اسلام عزیز است که در پرتو آموزه‌های آن امروز می‌بینیم که مردم مسلمان بسیاری از کشور‌ها بر علیه حاکمان ظالم و مستبدشان قیام کرده‌اند.
بدیهی است که مردم مسلمان ایران اسلامی نیز همپای همه مسلمانان آزادیخواه دنیا در برابر این نقض آشکار حقوق بشری اسلام خواهان میانمار ساکت نخواهند نشست و از هر طریق ممکن ابراز همدردی خود را به اثبات می‌رسانند.
امروز بر مسلمانان جهان واجب است وضعیت مسلمانان مظلوم میانمار را به گوش عالمیان برسانند و بنگاه‌ها و مجامع تحت سلطه‌ی صهیونیسم را وادار به شکستن مهر سکوت کنند.
امروز تمام مجامع بین المللی و شبکه‌های خبری که در مقابل این جنایت‌ها سکوت می‌کنند، مسئول خون‌های پاکی هستند که در میانمار بی رحمانه بر زمین ریخته می‌شود.
ارسال نظرات