ششمین دوره رقابت‌های کشتی باچوخه خراسان رضوی «جام غدیر» و یادواره ۱۷ شهید والامقام روستای نسر تربت حیدریه با شناخت نفرات برتر در اوزان مختلف پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۴۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این دوره از رقابت‌ها که از روز گذشته در گود کشتی باچوخه روستای نسر که ۶ هزار متر مربع مساحت دارد، و تنها زمین استاندارد برای برگزاری کشتی باچوخه در شهرستان تربت حیدریه است آغاز و صبح امروز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
 
مسئول برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۵۰ چوخه کار از شهرستان‌های تربت حیدریه، مشهد، اسفراین، نیشابور، تربت جام، قوچان، چناران، فریمان و روستا‌های جلگه رخ در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و دسته سنگین وزن برگزار شد.
 
محمد فخریان افزود: در وزن ۶۰ کیلو گرم مرتضی رستگار و سید علی حسینی هر دو از از مشهد مقدس و محمد اکبرزاده از روستای نسر تربت حیدریه به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
 
وی بیان داشت: در دسته ۷۰ کیلو گرم حسن موسی زاده از قوچان، الیاس سالخورده و حسن گروهی هر دو از چناران به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
فخریان اظهار داشت: در وزن ۸۰ کیلوگرم محمد نیک سرشت از مشهد مقدس، هادی گلستانی از نیشابور و محمد ابراهیمی از چناران بترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
 
مسئول برگزاری مسابقات همچنین، روح الله خلیلی از چناران، علی اکبر محمود آبادی از نیشابور و حسن نیک نام از قوچان را بعنوان نفرات برتر وزن ۹۰ کیلوگرم معرفی کرد.
 
وی گفت: در دسته سنگین وزن عباس نیک سرشت و مهدی براتی به ترتیب از مشهد و فریمان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیک سرشت از مشهد مقام قهرمانی دسته سنگین وزن را کسب کرد.
 
فخریان تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم در هر زون یک قوچ و بره و همچنین یک قوج به همراه ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد برای دسته سنگین وزن بعنوان هدیه رقابت‌ها اهدا شد.
 
بالغ بر ۵۰۰ چوخه کار در پنج باشگاه مشهد و دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی در رشته ورزشی کشتی با چوخه فعالیت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها