خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک از افتتاح اورژانس بیمارستان امام علی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۴۸۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

 دکتر سیما جمشیدی گفت: با توجه به نقش مهم ارتباطی جاده‌ای و ریلی اندیمشک  ، نیازمند توجه و اقدامات مناسب در حوزه ساخت فضاهای بهداشتی و تجهیزات درمانی بود.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و هم چنین دانشگاه علوم پزشکی اهواز اقدامات و طرح‌های گسترده‌ای در این زمینه طراحی و به اجرا رسیده است.

وی افزود: افتتاح اورژانس بیمارستان امام علی (ع)، یکی از مهم‌ترین نیازهای حوزه بهداشت و درمان اندیمشک بوده و به زودی و پس از تکمیل مراحل ساخت این طرح بهداشتی و درمانی به بهره برداری می‌رسد.

دکترجمشیدی بیان کرد: با افتتاح این واحد بهداشتی، یک ساختمان جدید با تجهیزات و نیازهای شهروندان در بیمارستان امام علی (ع) به بهره برداری رسیده و خدمات حوزه بهداشت در شهرستان توسعه پیدا می‌کند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها، احداث اورژانس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک است که این طرح بهداشتی به زودی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی گفت: این طرح با مساحت ۱۷۰۰ متر در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک در حال اجراست و به زودی با تکمیل مراحل ساخت به بهره برداری رسیده و یکی از نیازهای مهم شهروندان در این زمینه، رفع می‌شود.

عملیات اجرایی ساخت اورژانس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال اردیبهشت ماه سال گذشته و با حضور جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان آغاز شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها