فرمانده سپاه بجستان بیان داشت: در جریان سازی نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه ضعیف عمل کردیم.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۹۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی صبح امروز در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در محل ناحیه سپاه بجستان برگزار شد ضمن تقدیر از تعامل سازنده مدیران شهرستان بجستان و به بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: اگر بیش از ۵۰ سال دیگر ازانقلاب و دفاع مقدس بگذرد باید رشادت‌ها و ارزش‌های این دوران تبیین شود. در دوران دفاع مقدس دیدیم که چگونه نوجوانان ۱۳ ساله رفتند و از کیان این نظام و انقلاب دفاع کردند، رنگ این دوران الهی بود.

وی  ادامه داد: جنگ خسارات زیادی برای ملت ما در پی داشت، ما می‌توانیم از این خسارات با نگاهی متفاوت بهتر بهره‌برداری کنیم. اگر حوادث درست تبیین شود اثرات ماندگاری خواهد داشت. ویژگی‌های زیادی از شهدا مغفول مانده است و باید به آن پرداخت.

وی اذعان کرد: در بحث شعار سازی برای ارزش‌های دفاع مقدس خوب عمل کردیم، اما در جریان سازی نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه ضعیف عمل کردیم در جریان جنگ ما بعد از قطع امید از بیگانه‌ها با استمرار و استقامت بر پایداری و ایستادگی بر روی پای خودمان موفق شدیم تا دشمن را به زانو در بیاوریم و این تفکر دشمن را تاجایی پیش بردکه بعد از ۴۰ سال هنوز جرات حمله به ایران را به خود نمیدهد. تهدیدیاتی میکند که آن هم پوشالی است.

فرمانده سپاه بجستان ضمن اشاره به حضور بیش از ۳۰ کشور جهان در جنگ تحمیلی در مقابل ایران خاطر نشان کرد: در سال ۵۷ جنگ علیه ایران شروع شد و با این دید و تفکر که ایران کشوری نوپا است و در زمان ناچیز این کشو را از پای در می‌آوریم آن‌ها همه چیز را خوب رصد و بررسی کرده بودند، ولی از یک چیز غافل بودند که همان رمز پیروزی ایران و استمرار انقلاب و نظام شد و ان فقط تفکر انقلابی مردم این سرزمین بود که اجازه ورود هیچ بیگانه‌ای را برای تصرف حتی یک متر خاک این کشور را نداد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها