خبرهای داغ:
مسئول کمیته فنی مسابقات تکواندو از حضور ۳۲ تیم تکواندو بانوان در جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به میزبانی سپااه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۳۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

حضور ۳۲ تیم تکواندو در جشنواره ورزشی«شمیم خانواده»راضیه خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مسابقات تکواندو دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» در رده‌های سنی ۱۴ الی ۱۹ سال و رده‌های سنی ۲۰ تا ۲۹ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۳۲ تیم از استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، دانشگاه افسری بقیه الله، دانشگاه امام حسین(ع)، سمنان، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، گلستان، گیلان، مازندران، لرستان، مرکزی، نیروی دریایی و حوزه مرکزی تهران شرکت کرده‌اند.

مسئول کمیته فنی مسابقات تکواندو گفت: مسابقات در رده نوجوانان پنج وزن المپیکی و در رده جوانان در چهار وزن المپیکی است.

وی ادامه داد: پایان مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رده انفرادی و نفرات اول تا سوم تیمی تمام رده‌های سنی جوایزی اهدا می‌شود.

خدابنده‌لو با بیان اینکه تاکنون تیم چهارمحال و بختیاری و تهران خوب بوده‌اند، گفت: باید تا پایان مسابقات منتظر بود تا نتایج مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی در سطح ملی در این مسابقات شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اختلاف امتیازات برخی موارد بسیار زیاد است و از نظر فنی نیز بسیاری از بازیکنان خوب هستند و سطح بالایی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات