خبرهای داغ:
در خطبه‌های نمازجمعه بناب مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه بناب از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال قتل عام مسلمانان میانمار

امام جمعه بناب با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال قتل عام مسلمانان میانمار گفت: مسلمانان در میانمار زنده زنده در آتش می‌سوزند و تمام مجامع بین‌المللی جهان در قبال این فجایع ساکت و خاموشند!
کد خبر: ۸۹۱۸۰۵۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با انتقاد از سکوت سازمان‌های به اصطلاح عفو بین‌الملل و کذایی اظهار کرد: با وجود اینکه مسلمانان در میانمار به طرز فجیعی به قتل می‌رسند، هنوز هیچ‌کدام از این مجامع کذایی گامی در جهت این اقدام و نسل‌کشی برنمی‌دارند.

وی با بیان اینکه به فرموده قرآن همه انسان‌ها باید بدانند و به جان و دل بسپارند که عزت و کرامت ابدی فقط و فقط منحصراً با خداوند متعال است؛ افزود: کسی که با خدا پیوند دارد، برایش سقوطی نیست و از ابتدای خلقت بشر هر نامی از انسان‌ها جاودانه باقی مانده است، از آن افرادی بوده که الهی بوده‌اند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه امروز به برکت اسلام و نعمت بزرگ ولایت و رهبری سراسر در نعمت غوطه‌ور هستیم؛ گفت: در 38 سال گذشته همواره در نعمت‌های الهی غوطه‌ور بوده‌ایم و هیچ تهدید و توطئه دشمن نتوانسته به جمهوری اسلامی فائق آید.

باقری بنابی بیان کرد: یک تحلیلگر رژیم غاصب اسرائیل گفته« انقلاب اسلامی ایران را هیچ اصلاح‌طلب و روشنفکری نمی‌تواند ساقط کند و این حکومت زمانی ساقط می‌شود که چادرها از سر زنان ایرانی برداشته شود» از این رو ما نیز باید در قبال وعده‌های خداوند قدردان نعمات خداوندی و ولایت باشیم و در برابر دشمنان و توطئه‌های آنها مقاومت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب سپس با گرامیداشت فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس و تجلیل از دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و نیز تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: صدام حسینی که پیش‌بینی کرده بود ظرف یک هفته در تهران باشد، در سایه تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام درس بزرگی به صدام و حامیان وی دادند و در نهایت دیدید که بنا به پیش‌بینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ذلیلانه به دار مجازات آویخته شد و در نتیجه پایان خوش خدمتی صدام حسین به غربی‌ها این بود.

باقری بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با تبریک روز مباهله خودبینی را از خصوصیات خطرناک نام برد و افزود: اگر معضل خود بزرگ بینی در انسان‌ها معالجه نشود، دیگر راه برگشتی برای آنها نیست و کسانی که احتمال غرور و کبر در آنا وجود دارد، باید ریشه کبر و خودبینی را در خود بخشکانند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس و لزوم تهیه و تأمین لباس و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند خواستار همکاری و مساعدت مردم با مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) در امر برگزاری جشن عاطفه‌ها شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها