امام جمعه شهر بیجار درخطبه‌های امروز نمازجمعه شهر بیجار ضمن اشاره به اهمیت مباهله در زمان پیامبر (ص) گفت: مسیحیان با دیدن چهره مصمم و مطمئن پیامبر اسلام (ص) و اهل بیتشان تصمیم گرفتند در برابر خواسته هاى پیامبر (ص) تسلیم شوند و این روز، مرز میان حق و باطل بود.
کد خبر: ۸۹۱۸۱۵۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی گفت: پیامبر پیش از آنکه مباهله کند، عبا بر دُوش مبارک گرفت و حضرت امیرالمؤمنین و فاطمه و حَسَن و حسین عَلیهمُ السلام را داخل در زیر عبا نمودند و فرمودند: پروردگارا هر پیغمبرى را اهل بیتى بوده است که مخصوص‌ترین خلق بوده اند به او، خداوندا این‌ها اهل بیت من هستند پس از ایشان برطرف کن شک و گناه را و پاک کن ایشان را پاک کردنى. پس جبرئیل نازل شد و آیه تطهیر در شأن ایشان آورد.

وی در ادامه با اشاره به نسل کشی مسلمانان در میانمار اظهار کرد: سکوت دولت مردان کشور‌های مسلمان در برابر این ظلم آشکار، لکه ننگی بر پرونده سیاه اعمال آنان خواهد بود که فقط ادعای مسلمانی دارند.

مرادی گفت: مسئولین اصلی این نسل کشی، کسی است که زیر نظر وی این اعمال وحشیانه صورت می‌گیرد و صاحب جایزه صلح نوبل می‌باشند.

او با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و رشادت‌های سربازان اسلام بیان کرد: غرب و شرق، دنیای استکبار برای نابودی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده بودند، امّا نمی‌دانستند که اگر ملتی بر خداوند توکل داشته باشد با دستان خالی هم می‌تواند از خود دفاع نماید.

امام جمعه شهر بیجار در پایان خطبه‌های با اشاره به ایام محرم و روز‌های غم و اندوه خاندان عصمت و طهارت پیامبر اسلام گفت: ماه عزت، افتخار، غیرت و فداکاری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راه است و همه باید برای حضور معنویی در این ماه، از امروز خود را آماده نماییم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات