فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با بسیج خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان از برگزاری 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: 31 شهریورماه هر سال یادآور آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردمان ایران اسلامی است که این واقعه مهم تاریخی سبب ایجاد فرصت‌ها و تهدیدهایی برای انقلاب اسلامی و مردم ایران بود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۰۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

سرگرد پاسدار حسین رضائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در فراهان گفت: سپاه ناحیه فراهان در هفته دفاع مقدس 100 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی، رزشی، درمانی و ... در سطح شهرستان فراهان برگزار می‌کند که از مهمترین آنها برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، روایتگری شبانه هر شب یک مسجد، جام فوتسال مدافعان حرم و دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است که در سطح حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج فرمهین، خنجین و تلخاب و سایر روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

وی در بیان ارزش‌های دفاع مقدس افزود: 31 شهریورماه هر سال یادآور آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردمان ایران اسلامی است که این واقعه مهم تاریخی سبب ایجاد فرصتها و تهدیدهایی برای انقلاب اسلامی و مردم ایران بود و باید گفت که الحق و الانصاف ملت قهرمان ایران با رهبری الهی امام راحل(ره) توانست اکثر تهدیدات حاصل از جنگ را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف تبدیل به فرصت‌های طلایی و سرنوشت ساز کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: اکنون که ما وارث خون شهیدان والامقام و ثمره مجاهدت نسلی قهرمان و اسطوره پرور هستیم می بایست این میراث ارزنده را در قالب نیازهای نسل امروز به اطلاع جوانان مستعد و ارزشمند کشورمان برسانیم و دفاع مقدس را به عنوان منبع و مرجع مطمئن، برای ارائه سبک زندگی اسلامی و نهایتا حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی قرار دهیم.

سرگرد پاسدار رضائی ترویج فرهنگ نماز،ولایت پذیری و سبک زندگی اسلامی را از اصول مشترک شهدای دفاع مقدس و از جمله اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فراهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات