فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای 100 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان از برگزاری 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: 31 شهریورماه هر سال یادآور آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردمان ایران اسلامی است که این واقعه مهم تاریخی سبب ایجاد فرصت‌ها و تهدیدهایی برای انقلاب اسلامی و مردم ایران بود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۰۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

سرگرد پاسدار حسین رضائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در فراهان گفت: سپاه ناحیه فراهان در هفته دفاع مقدس 100 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی، رزشی، درمانی و ... در سطح شهرستان فراهان برگزار می‌کند که از مهمترین آنها برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، روایتگری شبانه هر شب یک مسجد، جام فوتسال مدافعان حرم و دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است که در سطح حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج فرمهین، خنجین و تلخاب و سایر روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

وی در بیان ارزش‌های دفاع مقدس افزود: 31 شهریورماه هر سال یادآور آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردمان ایران اسلامی است که این واقعه مهم تاریخی سبب ایجاد فرصتها و تهدیدهایی برای انقلاب اسلامی و مردم ایران بود و باید گفت که الحق و الانصاف ملت قهرمان ایران با رهبری الهی امام راحل(ره) توانست اکثر تهدیدات حاصل از جنگ را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف تبدیل به فرصت‌های طلایی و سرنوشت ساز کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: اکنون که ما وارث خون شهیدان والامقام و ثمره مجاهدت نسلی قهرمان و اسطوره پرور هستیم می بایست این میراث ارزنده را در قالب نیازهای نسل امروز به اطلاع جوانان مستعد و ارزشمند کشورمان برسانیم و دفاع مقدس را به عنوان منبع و مرجع مطمئن، برای ارائه سبک زندگی اسلامی و نهایتا حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی قرار دهیم.

سرگرد پاسدار رضائی ترویج فرهنگ نماز،ولایت پذیری و سبک زندگی اسلامی را از اصول مشترک شهدای دفاع مقدس و از جمله اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فراهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات