معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای بخشایش با اشاره به جایگاه و عظمت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان گفت: این ملت با گذر از آزمون سخت دوران دفاع مقدس و با روحیه جهادی و پشتیبانی و تبعیت از ولایت موجب زانو زدن دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی شدند.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۳۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: طرح براندازی این نظام از همان روزهای آغازین انقلاب توسط آمریکایی ها طرح ریزی و به اجرا درآمد که ار نمونه های آن می توان به ایجاد گروه های جدایی طلب، حمایت از منافقین، تحریم های ظالمانه و ایجاد انقلاب های رنگی اشاره کرد .
       وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدای محله اظهارداشت: هدف از برگزاری این مراسم ها، تجدید پیمان با آرمان های مقدس امام و شهدا و عمل به وصیت شهدا که همان تبعیت از ولایت فقیه و انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است است.

رمز پیروزی بر دشمنان روحیه جهادی و پشتیبانی از ولایت است

گلمحمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع میانمار تصریح کرد: همه این توطئه ها با مجوز آمریکا انجام می گیرد و این امر یک نسل کشی آشکار در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر است.

یادواره شهید حججی و شهدای شهر بخشایش به همت حوزه کربلاء شهر بخشایش با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار این شهر در تپه نور الشهداء برگزار شد. 

ارسال نظرات