پاسخگویی بموقع به مشترکین گاز با وجود کانالهای ارتباطی فعال
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل این شرکت، درخصوص کانال های ارتباطی فعال شرکت اظهار کرد: اخیراً سامانه هوشمند 194 3 برای برقرای ارتباط و تعامل دو سویه مردم عزیز استان و شرکت گاز در واحد روابط عمومی راه اندازی شد که صدای انتقاد، شکایات و پیشنهاد مردم را در هر ساعت از شبانه روز می شنود و ثبت می کند و کاربران این سامانه در اسرع وقت با ارسال کد رهگیری پیامکی به شاکیان، امکان رصد و پیگیری درخواست یا شکایت مطرح شده آنان را فراهم می کنند.
وی گفت از ابتدای مرداد ماه تا کنون 351 تماس تلفنی از سوی مردم برقرار شده است که خوشبختانه همه آنان توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مناسب نیز ارائه شده است. وی دریافت پاسخ مناسب، درست و به موقع را حق مردم عزیز و مراجعین دانست و اظهار امیدواری کرد این سازمان بتواند در پاسخگویی مناسب به مراجعین سرآمد باشد.
بوشهری همچنین از تلفن تماس 194 به عنوان کانالی که مردم از طریق آن بروز مشکلات فنی کنتور و رگلاتورهای خانگی و یا قطع شدن گاز را گزارش می دهند نام برد و افزود: واحد امداد فوریت های گاز به صورت شبانه روزی گزارش های مردم را دریافت می کند و با توجه به احتمال بروز حوادث بلا فاصله جهت بازدید و رفع مشکل به آدرس اعلام شده اعزام می شوند.
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در پایان اعلام کرد: سایت الکترونیکی این شرکت به آدرس؛ www.nigc-qazvin.ir نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده مشترکین عزیز می باشد.
1001/پ30/ب