خبرهای داغ:
سردار سید حسن مرتضوی در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در شرایطی که همه استکبار و نظام سلطه به دنبال حذف ایران هستند، الحمدالله امروز ایران در دایره آتش، در امنیت کامل به سر می برد.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۸۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس  اظهار کرد: در شرایطی که همه استکبار و نظام سلطه به دنبال حذف ایران هستند، الحمدالله امروز  ایران در دایره آتش، در امنیت کامل به سر می برد.

وی افزود: امروز جمیع نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه هدایت، هوشمندی و رهبری مقام معظم رهبری به قدرت اقتدار امنیتی دست یافته است.

مرتضوی ادامه داد: ترکیب قدرت و اراده، ایران را در موضع بازدارندگی قرار داده است که این امر را مدیون ایثارگری ایثارگران در دوران دفاع مقدس می دانیم.

وی همچنین وظیفه امروز نیروهای مسلح کشور را تولید قدرت برای رسیدن به نقطه اقتدار عنوان کرد و گفت: این امر مهم با توان، عزم، بصیرت و هوشمندی هر چه بیشتر در حال تحقق است.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی گفت: با این وجود، امروز شاهد هستیم که نظام سلطه به سر سپردگی آمریکای جنایتکار که از قدرت نظامی برخوردار است، توان بکارگیری این قدرت را ندارد.

وی تصریح کرد: اراده سیاسی در آمریکا جرات بکارگیری از این قدرت را ندارد.

وی همچنین عنوان کرد: امروز قدرت و اقتدار ایران نشان از دیپلماسی این نظام است که هنوز آمریکا با قدرتش در غرب آسیا نتوانسته است به بازدارندگی برسد.

 

سردار مرتضوی در بخشی دیگر از سخن خود گفت: امروز تفکر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سراسر دنیای اسلام حاکم شده و این را مدیون ایثارگری شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی عنوان کرد: بنابراین در طول دوران، همچنان با عزت و عزمت یاد رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی می داریم و همه نیروهای مسلح، مسئولان نظام و مردم تلاش می کنند که یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را زنده نگاه دارند و صلابت و آمادگی رزم ایران را به رخ جهانیان بکشند.

 

محمد رضا صالحی، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار کرد: چه معروفی بالاتر از دفاع مقدس.

صالحی گفت: مظلومیت ایران اسلامی را وقتی می بینیم که دنیا بر اساس موج های تبلیغاتی اش به ایران اتهام دفاع از تروریسم می زند و این در حالی است که ایران بیشترین ضربه را از تروریسم داخلی و بین المللی دیده است.

وی تصریح کرد: کدام یک از کشورهای دنیا بر اساس ترور طرفداران و مسئولان نظام خود را از دست داده اند، درحالیکه دنیا، ایران را به جنگ طلبی و خشونت متهم می کند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مدافع مظلومان جهان هستیم و بر مستکبران می تازیم تاکید کرد: افتخار می کنیم که ایران هراسی به ایران نیازی تبدیل شده است .

 

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد نیز در این مراسم اظهار کرد: دفاع مقدس یک پرونده ای در خشان در پرونده قطور استقامت ملت ایران به شمار می رود.

وی گفت: ایران در دوران دفاع مقدس عرضه خود را به دنیا نشان داد و توانست حماسه را بیافریند و عاشورا را بازخوانی کند.

وی تصریح کرد: ایران، دفاع مقدس را با الگوی عاشورا بوجود آورد و این امت محمدی در برابر کفار محکم ایستاده اند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی افزود: ملت ایران حرف های جاهلانه مستکبران را بسیار شنیده است اما این امت از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آموخته است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها