رونمایی راویان قصه های از دست رفته در نکا

توجه به فرهنگ در کنار کارهای عمرانی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد که در این بخش شهرداری نکا با همکاری شورای اسلامی شهر نکا، رونمایی از کتاب " راویان قصه‌های از دست رفته" در دستور کار قرار داد.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۰۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، روح‌الله جمشیدی‌اردشیری اظهار کرد: توجه به فرهنگ در کنار کارهای عمرانی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد که در این بخش شهرداری نکا با همکاری شورای اسلامی شهر نکا، رونمایی از کتاب " راویان قصه‌های از دست رفته" در دستور کار قرار داد.

وی افزود: این کتاب توسط دو تن از نویسندگان "زبیده سورتیجی" و " علی رستم‌نژادنشلی" به تحریر درآمد که با توجه به اینکه روایتی از سفرنامه‌های مختلف در مورد نکا است، پیشینه نکا را در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

سرپرست شهرداری نکا همچنین گفت: شهرداری نکا در توجه به رسانه و آثار مکتوب با عزم مناسب وارد شده است و در اولین اقدام خود با انتشار این کتاب تلاش شده است تا شهر نکا به خواننده معرفی شود و در گام‌های بعدی اقدامات برجسته‌تری در این حوزه ارائه شود.

جمشیدی ادامه داد: کتاب آثار ماندگار و مفید برای همیشه تاریخ است و باید با حمایت از نویسندگان، کتاب‌های مفید برای نسل‌های آینده از سرگذشت گذشتگان و اتفاقات مختلف تاریخ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کار عمرانی که دارای پیوست فرهنگی نباشد اثرگذار نیست؛ خاطر نشان کرد: کارهای فراوانی در بخش عمرانی انجام شده است اما چون با کمبودهای مختلف فرهنگی روبرو هستیم، بسیاری از نیازها باقی مانده است.

سرپرست شهرداری نکا همچنین افزود: مردم نیازمند انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف هستند و باید در این بخش با توان بیشتری وارد شد.

این مسؤول بیان کرد:چاپ این کتاب در دوره چهارم شورای اسلامی شهر نکا و به همت اعضای شورای چهارم و شهرداری نکا کلید خورد و حمایت‌های مختلفی از این دو نویسنده شد.

جمشیدی گفت: توجه به کار فرهنگی در شهرها از مسائل مهم است که توجه به مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی باید در امور شهری پیش‌بینی شود.

کتاب "راویان قصه‌های رفته از یاد" به کوشش دکتر "زبیده سورتیجی" و دکتر "علی رستم‌نژاد نشلی" و  به همت نشر «رسانش نوین» به بازار کتاب عرضه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار