افتتاح و بهره‌برداری مجتمع قرآنی خانه قرآنی روستایی به همت اهالی در روستای درزی‌کلا نصیرایی بابل در سه طبقه با اعتبار 400 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های هفته دفاع مقدس بود که در حوزه قرآنی، پیش دبستانی تا مقاطع بالاتر فعالیت دارد.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۳۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالعلی علی‌تبار اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس پروژه خانه عالم روستای ولوکلا با اعتبار 60 میلیون تومان با کمک‌های مردمی با حضور مسؤولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری مجتمع قرآنی خانه قرآنی روستایی به همت اهالی در روستای درزی‌کلا نصیرایی بابل در سه طبقه با اعتبار 400 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های هفته دفاع مقدس بود که در حوزه قرآنی، پیش دبستانی تا مقاطع بالاتر فعالیت دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل اعزام روحانیان به مساجد و تکایا را در ایام محرم از دیگر برنامه‌های این ایام و هفته دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: برای بیش از هزار تکایا اعزام 600 روحانی که 400 نفر بومی و 200 نفر اعزامی از قم بودند در نظر گرفته شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه 100 شهید روحانی در بابل داریم، از بازدید خانواده شهدا روحانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: رژه روحانیان و طلاب، گردهمایی هیات امناء و هیات مذهبی، حضور بیش از 700 نفر از مداحان استان و شهرستان در دفتر امام جمعه بابل،همایش 900 نفری هیأت‌های مذهبی شهرستان  در مسجد فاطمه الزهرا(س) با تجلیل از پیشکسوتان و هیأت‌داران، تجلیل از روحانی وارسته پدر شهید هادی یزدانی از مبارزان قبل انقلاب در سالن دانشگاه نوشیروانی بابل و اعزام روحانیان شهرستان بابل به همایش نماز و مهدویت به استان از برنامه اداره تبلیغات در هفته دفاع مقدس است.

علی‌تبار از تجمع عاشورایان در امامزاده قاسم(ع) بابل در هشتم محرم خبر داد و یادآور شد: تجمع هیأت رزمندگان به صورت دسته‌روی در امامزاده قاسم(ع) از دیگر برنامه‌ها در ایام محرم است.

وی برگزاری مراسم شیرخوارگان در 100 تکایا و مساجد در اول محرم و برگزاری آن در هشتم محرم را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و ادامه داد: دسته‌روی مختلف در مناطق مختلف شهرستان از جمله درونکلای غربی و شرقی، بابلکنار با پذیرایی در روز تاسوعا و عاشورا و دسته‌روی از چهارم و پنجم محرم به سمت محلات و تکایا برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل از توزیع اقلام فرهنگی به مناسبت ماه محرم از پرچم و بنر در سطح محلات خبر داد و گفت: برای تسریع در کار خدمات‌رسانی و کمک به هیأت و عزاداران حواله گوشت گوساله به صورت تعاونی به قیمت 22 هزار تومان در اختیار هیأت‌ها قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها