در پنجمین روز محرم الحرام با همت سازمان بسیج هنرمندان مازندران، پس ازاقامه نماز مغرب و عشا، آیین اختتامیه سوگواره عاشورایی استان شامگاه امروز در مسجد سعادت آباد نکا برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حمید هراسانی در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به خبر یاد شده افزود: هنرمندان بسیجی مازندران  با ارائه اشعار حسینی بار دیگر با سالار شهیدان به عنوان مظهر لطف و احسان  و سرمایه شفاعت روز جزا، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیوندی معنوی و مذهبی خواهند بست.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران اظهار کرد: فراخوان سوگواره شعر عاشورایی از تیرماه آغاز شد که 275 اثر به مرحله داوری راه یافته و به مناسبت 8 سال دفاع مقدس 8 برگزیده این سوگواره مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

حمید هراسانی از حضور دو میهمان گرانقدر سوگواره شعر عاشورایی  یادکرد و ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم شهیدان مشتاقی و فیروزآبادی  و رونمایی از کتاب زیارت عاشورا که توسط دو خواهر بسیجی استان به خط لاتین نگاشته شد انجام می گیرد.

این مسئول بسیج یادآور شد:تقدیر از 6 خوشنویس ممتاز مازندران از عناوین برنامه این سوگواره در نکا می باشد که جانشین سپاه کربلا و مدیرکل فرهنگ ارشاد مازندران به عنوان سخنران در این همایش حضور خواهند داشت.

 سوگواره شعر عاشورایی شامگاه امشب در نکا برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها